×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

نهمین جلسه از مجموعه وبینارهای تکافل با موضوع « مدیریت نمایندگان تکافل و کانال‌های بازاریابی » روز شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ از ساعت ۰۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ به صورت مجازی و به زبان انگلیسی با ترجمه همزمان برگزار خواهد شد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، در نهمین جلسه از مجموعه وبینارهای تکافل که به موضوع « مدیریت نمایندگان تکافل و کانال‌های بازاریابی » اختصاص یافته است، محورهای « کانال‌های توزیع تکافل » و « چالش‌های کسب و کار نمایندگان» توسط دکتر دکتر مارهانوم محمد صالح دانشیار، دانشکده اقتصاد و علوم مدیریت، دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی (IIUM)، به زبان انگلیسی و با امکان ترجمه همزمان ارائه می‌گردد.
این وبینار به صورت رایگان از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه به نشانی trn.irc.ac.ir برگزار خواهد شد و به شرکت‌کنندگان گواهی حضور معتبر بین‌المللی اعطا می‌گردد.
شایان ذکر است دکتر مارهانوم محمد صالح دارای درجه دکتری مدیریت کسب و کار (بانکداری اسلامی) و دانشیار دانشکده اقتصاد و علوم مدیریت، دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی می باشد.
در رزومه ایشان مواردی از قبیل رتبه ۱۲۴ از میان ۳۰۰ زن برتر اثرگذار در کسب و کار و مالی اسلامی در سال ۲۰۲۲ ، انتشار ۴۱ مقاله نگارنده اول و دوم در انتشارات معتبر بین‌المللی، عضو کمیته شریعت در شرکت تکافل مالزی برهاد، عضو کمیته شریعت بانک تعاونی پرتاما، عضو کمیته شریعت بانک یونایتد اورسیز اسلامی مالزی، عضو انجمن مشاوران شریعت در مالی اسلامی مالزی، عضو آکادمی مدیریت آسیا، دانشگاه علوم مالزی، جایزه کتاب برتر در سال ۲۰۰۶ و جایزه فلوشیپ دکتری در بانکداری و مالی اسلامی از دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی به چشم می خورد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.