×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
نهاد ناظر صنعت بیمه از درک بالای سازمانی و بلوغ رفتاری برخوردار است

هم افزایی مراکز آموزش عالی و صنعت بیمه از مطالبات جدی ماست و باور داریم که تقویت علمی مجموعه های بیمه ای به رضایت حداکثری آحاد جامعه منتهی خواهد شد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر محمد علی زلفی گل با تبریک سالروز تاسیس نهاد ناظر صنعت بیمه، مفاد تفاهم نامه بین وزارت علوم و بیمه مرکزی را کاربردی، علمی و راهگشا توصیف کرد و افزود: ورود عالمانه صنعت بیمه علاوه بر نمایش درک سازمانی از نشانه های بلوغ نهاد ناظر به شمار می رود و این هم افزایی از افتخارات دولت سیزدهم محسوب خواهد شد.در این زمینه می تو ان با تعریف محصول جدید مانند بیمه پژوهش و فناوری اطمینان لازم را برای تولید مطالب و محتواهای علمی و پژوهشی ایجاد کرد.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از تاثیر مثبت عملیات بیمه گری در ارتقای سطح سلامت جسمی، روحی و اجتماعی آحاد جامعه سخن گفت و اظهار داشت: دغدغه های مردم در خصوص مشکلات و ناملایمتی های امروز و آینده در سایه تضامین بیمه ای به آسانی برطرف خواهد شد.
وی تحمل زیان احتمالی صنعت بیمه در حوزه ارائه پوشش ریسک شرکت های دانش بنیان و فناوران را غیرقابل قبول دانست و از بیمه گران خواست تا با ارائه نرخ و شرایط متناسب از منافع و منابع خود صیانت کنند.
وزیر علوم در این راستا تاکید کرد: با تعیین نرخ و شرایط منطقی هر دو مجموعه بیمه و شرکت های دانش بنیان با اطمینان بیشتری به خدمت رسانی به جامعه خواهند پرداخت.
دکتر زلفی گل، دامنه فعالیت های بیمه و ضریب نفوذ آن را بستر ساز فضای آرامش و نشاط در جامعه توصیف کرد و اظهار داشت: تعمیم فرهنگ بیمه، روند ارتقای سطح سلامت جامعه را با سرعت افزایش می دهد و به نوعی از خروج نخبگان نیز پیشگیری خواهد کرد.
وی در ادامه از رئیس کل بیمه مرکزی خواست تا از ظرفیت های سرمایه های انسانی وزارت علوم و مراکز علمی و پژوهشی و همچنین پژوهشگران مستقل نیز به نحو شایسته استفاده کنند.
وزیر علوم در پایان از پژوهشکده بیمه به عنوان علمدار دانش کاربردی صنعت بیمه نام برد و از حمایت وزارتخانه متبوع خود از حوزه های آموزشی و پژوهشی بیمه ای خبر داد.
شایان ذکر است در پایان این نشست، سند تفاهم همکاری در عرصه های مختلف توسط عالی ترین مقام دو مجموعه وزارت علوم و بیمه مرکزی به امضا رسید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.