×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
نمی توان بر گفتمان امروز جامعه بورسی ایران خط بطلان کشید/ضرورت تشکیل کانون سهامداران حقیقی

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی تیوا، رضا امامی کارشناس بازار سرمایه در برنامه بورس نامه شبکه تیوا بورس بیان کرد: بازار سرمایه امروز ایران با بازار یک و چند دهه قبل کاملا متفاوت است و تعداد بازیگران آن صرفا محدود به چند حقوقی و بازیگر بزرگ نهادی نیست.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر روند بازار متکی بر رفتار حقوقی ها نیز است، گفت: اگر بپذیریم که جامعه بورسی به لحاظ تعدادی و کدهای معاملاتی مستقیم و غیرمستقیم به ۵٠ میلیون نفر رسیده است، دیگر نمی توان مطالبات این بازار را نادیده و بر روی گفتمان امروز جامعه بورسی ایران خط بطلان کشید و صدای آنان را نشنید.

کارشناس بازار سرمایه به اعتراض برخی سهامداران نیز اشاره کرد و افزود: اعتراضات زمانی به نتیجه می رسد که در قالب تشکل باشد. وظیفه نمایندگان مجلس و رسانه ها این است که به موضوع تشکیل کانون سهامداران حقیقی بیش از گذشته بپردازند و از این طریق گفتمان سهامداری امروز را مطالبه کنند.

همچنین در برنامه امامی در خصوص موضوع قیمت گذاری فولاد و تاثیر سیاست بر بازار سرمایه نیز گفت و گو کرد که علاقه مندان برای دیدن برنامه می توانند به شبکه تیوا بورس در سایت تیوا به آدرس www.tva.tv مراجعه کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.