×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
نمایشگاه توانمندسازی مشاغل موجب شناسایی توانمندی‌های جدید در استان شد/ ساخت یک مبدل با تکنولوژی بالا به شرکت بومی سپرده شد

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ستاد خبری نمایشگاه، علیرضا صدیقی‌زاده اظهار داشت: تاکنون به نمایشگاه‌ها در صنعت پتروشیمی در سطح کشوری نگاه می‌شد، اما این نمایشگاه که به صورت منطقه‌ای برگزار شد کار جدیدی بود و کمک کرد تا با ارائه توانمندی‌هایی که در استان وجود دارد، آن‌ها را بهتر ببینیم و عزممان را جزم کنیم،بعد از این توجه بیشتری به تولیدکنندگان و صنعتگران منطقه داشته باشیم.
وی با تشکر از مدیرعامل و همچنین مدیریت‌ برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس به دلیل برگزاری این نمایشگاه، تصریح کرد: خروجی این نمایشگاه بسیار مفید است و با تکرار آن در سال‌های آینده می‌تواند به شرایط مطلوب‌تری در استفاده از توانمندی‌های استان و اشتغال کمک کند.
مدیرعامل پتروشیمی کارون با اشاره به پنج تفاهم‌نامه‌ای که این شرکت در نمایشگاه امضاء کرد، گفت: تفاهم‌نامه کارون، یکی از گران‌ترین و از لحاظ تکنولوژی بالاترین تفاهم‌نامه‌ای بود؛که در ساخت یک مبدل امضاء شد. سایر تفاهمنامه‌های شرکت نیز در حوزه ابزار دقیق و مواردی بود که تکنولوژی آن‌ها در صنایع ایران مورد استفاده قرار نداشته و همیشه از کشور‌های خارجی وارد می‌کردند. اینکه مشاهده کردیم چنین توانایی‌هایی در داخل استان وجود دارد، باعث غرور است و امید داریم این تفاهم نامه‌ها هرچه زودتر به منصه ظهور برسند.
صدیقی زاده در خصوص انتظارش از صنعتگران و تولیدکنندگان استان خوزستان و به ویژه منطقه ماهشهر و بندر امام خمینی(ره)، اظهار داشت: با توجه به اینکه صنعت پتروشیمی صنعتی پیچیده است، باید از تکنولوژی‌هایی استفاده شود که مسائل ایمنی و سطح بالای امنیت دستگاهی و تجهیزاتی در آن‌ها رعایت شود.
وی خاطر نشان کرد: تولیدکنندگان باید توجه ویژه به کیفیت قطعاتی که تولید می‌کنند و به کیفیتی که ارائه می‌دهند تعهد داشته باشد.