×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون اعلام داشت نقش همکاران بانک در تحقق مصوبات سفرهای استانی رییس جمهور به استان گلستان حائز اهمیت است.

کریم میرزاخانی معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون در امور استان‌ها و بازاریابی که همزمان با سفر رییس جمهور و هیات دولت در استان گلستان حضور یافته است طی نشست با همکاران مدیریت شعب استان گلستان مطالبی را مطرح نمود. ابتدا حمید رضا ملک سرپرست شعب استان به ارائه گزارشی از عملکرد شعب استان پرداخت.
میرزاخانی اظهار داشت: نقش همکاران استان در تحقق مصوبات سفرهای استانی رییس جمهور و هیات دولت حائز اهمیت است و ستاد بانک نیز تدابیر و برنامه های مورد نظر برای تحقق حداکثری را در نظردارند.
وی افزود: بانک ها برای تقویت خود از درون و رقابت پویا با دیگر بانکها و رقبا یک جعبه ابزار در اختیار دارند، این جعبه ابزار شامل محصول، قیمت ، تبلیغات و ترفیع ، مکان ، کارکنان ، فرایند ها و دارایی های فیزیکی است که به آمیخته بازاریابی خدمات بانکی شناخته می شوند.
میرزاخانی گفت: بدست آوردن سهم بازار کار چندان ساده ای نیست وگاه به درستی محاسبه نشده است. امروزه بسیاری از نام ها و نشان های تجاری درکنار محاسبه سهم بازار ، به دنبال اندازه گیری دو شاخص دیگر به نام سهم ذهنی مشتری و سهم عاطفی مشتری می باشد؛ در کنار سهم بازار، توجه به سهم ذهنی و سهم عاطفی مشتریان در توسعه بانک توسعه تعاون حائز اهمیت می باشد.
وی گفت: سهم بازار، به سنجش عرض جایگاه یک بانک می‌پردازد؛ یعنی تابع عقلانیت مالی، اقتصادی و در مدل بازاریابی STP درحوزه بخش بندی یا ودرحوزه مهارت ها دربخش مهارت‌های سخت قرارمی گیرد.
میرزاخانی خاطر نشان کرد: برآورد سهم بازار بانک‌های کشور می تواند بر اساس شاخص های مختلف صورت گیرد که مهمترین آن منابع است که بانک های کشور بر اساس فعالیت های خود به دست می آورند. این منابع است که امکان ارائه تسهیلات و خلق در آمد را میسر می سازد .
این مقام بانکی ادامه داد: در حال حاضر بانک توسعه تعاون دو درصد امکانات، شعب و نیروی انسانی رادرشبکه بانکی دراختیاردارد، درحالی که درشاخص‌های سرانه‌ای به ویژه منابع و مصارف حدود یک درصد شبکه بانکی هستیم که انتظار می‌رود با تداوم عملکرد مناسب در دوره کنونی و دوره های پیش‌رو، سهم بانک توسعه تعاون ازمصارف و منابع شبکه بانکی به دو درصد و فراتر افزایش یابد.
وی افزود: سهم ذهنی و سهم عاطفی به اندازه‌گیری عمق جایگاه یک بانک می‌پردازد، یعنی تابع عقلانیت ارتباطی، کلامی و در مدل بازاریابی STP درحوزه های هدف گذاری Targeting و تعیین جایگاه یا positioning و در حوزه مهارت‌ها دربخش مهارتهای نرم یعنی مهارت های بین فردی یازیست –جهان قرارمی گیرد). سهم ذهنی ، در واقع اولین نام و نشان تجاری است که در صنعت خاصی مانند بانکداری به ذهن مشتریان متبادر می‌شود که در بازاریابی به آن نخستین لحظه حقیقت نیز می‌گویند.
میرزاخانی تصریح نمود: توجه به این دوسهم برای جذب مشتریان وتوسعه بازاربسیارمهم است، استان گلستان ۳٫۲ درصدتعداد مشتریان و ۳٫۸ درصد تعداد مشتریان بانکداری الکترونیک بانک توسعه تعاون را دراختیاردارد. ازطرف دیگر پایداری مشتری نیز مهم است که طبق گزارش استان گلستان توانسته رضایتمندی ۸۵‏ درصدی مشتریان حقیقی و رضایت ۸۷ درصدی مشتریان حقوقی راکسب نماید.

بازدید مدیر اعتباری بانک از چندین پروژه
همزمان با سفر ریاست محترم جمهوری به استان گلستان احمد محمدی مدیر امور اعتباری بانک توسعه تعاون به اتفاق حمید رضا ملک سرپرست مدیریت شعب استان از چند طرح تولیدی و اشتغالزایی در گلستان بازدید و با مدیران عامل طرح های یاد شده دیدار و گفتگو کرد و از نزدیک در جریان روند فعالیت این طرح‌ها قرار گرفت.
محمدی، ملک و تیم همراه با سفر به شهرستان های بندر ترکمن، سمین شهر و گمیشان از طرح های تولیدی و اشتغالزایی گروه توسعه اقتصادی خزر تولید، پروش و ذخیره‌سازی میگو در شهرستان سمین شهر، طرح شرکت تعاونی آبزی فراور صدر گلستان تولید، پرورش و ذخیره ‌سازی میگو، در شهرستان سمین شهر طرح رادین پلاست کاوان تولید کننده ظروف چند جداره و پلاستیکی در شهرستان گمیشان، شرکت تعاونی لبنیات بشارت آشوراده تولید کننده محصولات لبنی در شهرستان گمیشان، طرح کشت و صنعت دکتر سلیمانی تولید کننده داروهای گیاهی که با اعتباری بالغ بر۹۶۰ میلیارد ریال با تسهیلات بانک توسعه تعاون از محل صندوق توسعه ملی، تبصره ۱۸، تفاهم نامه سه جانبه، داخلی و اشتغال روستایی پرداخت شده است بازدید کردند.

حضور در میز خدمت اداره کل امور اقتصادی و دارایی و میز خدمت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان
معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون دراموراستانها وبازاریابی به اتفاق مدیر امور اعتباری بانک توسعه تعاون درمیزخدمت اداره کل اموراقتصادی ودارایی استان گلستان و میز خدمت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان حضوریافتند و به سوالات و نظرات مراجعین پاسخگویی نمودند.

بازدید ساختمان در حال احداث استان
میرزاخانی همچنین درحاشیه سفر خود به استان گلستان ازمحل ساختمان در حال احداث شعبه مرکزی و مدیریت شعب استان گلستان بازدید نمود. این ساختمان درزمینی به مساحت ۴٧۵مترمربع و٢۵٠٠مترمربع زیربنا در هفت طبقه شامل دوطبقه زیرزمین باکاربری پارکینگ، طبقه همکف، شعبه مرکزی و چهار طبقه مدیریت شعب استان که درحاضر درمرحله بررسی وتایید پیمانکار می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.