×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
نقش مؤثر بانک توسعه تعاون در توسعه اقتصاد روستایی و تعاونی

کیوسک خبر ـ سید محمود حسینی‌پور نوری استاندار مازندران در بازدید از غرفه بانک توسعه تعاون در نمایشگاه صنایع‌دستی اظهار داشت: تأمین مالی واحدهای تولیدی و صنعتی از مهم‌ترین راهبردهای دستگاه‌های اجرایی در استان‌ها بوده است که موجب رونق تولید و افزایش اشتغال در مناطق می‌شود.

وی افزود: بانک توسعه تعاون به‌عنوان بانک توسعه‌ای و دولتی، در حمایت از تعاون گران و کارآفرینان ایفای نقش نموده است و اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی با جامعه هدف گسترده در سراسر کشور ازجمله خدمات اثربخش بانک بوده است.
وی با اشاره به تعداد ۳۶۰۰ روستا در استان مازندران و وجود کسب‌وکارهای متنوع سنتی و نوین در این مناطق و ضرورت توسعه بخش روستایی کشور به‌منظور جلوگیری از مهاجرت روستاییان به کلان شهرها گفت: همکاری بانک توسعه تعاون با دستگاه‌های استانی فرصتی مناسب برای توسعه الگوی اقتصاد روستایی و تعاونی است که این استان گزینه‌ای مناسب برای اجرای مناسب این طرح‌ها به‌صورت پایلوت است.
استاندار مازندران حضور شعب بانک توسعه تعاون در شهرستان‌های استان مازندران را مزیتی برای ارتباط این بانک توسعه‌ای با بخش‌های مختلف اقتصادی استان اعلام نمود و گفت: در اقتصاد مازندران، بخش‌های مردمی و تعاونی نقش‌هایی مهم را به‌ویژه در زمینه‌های گردشگری و صنایع‌دستی به عهده گرفته‌اند و گسترده جغرافیایی شعب بانک در سطح استان می‌تواند در ارائه خدمات متنوع به مردم مؤثر باشد.
در این بازدید که با همراهی محسنی بندپی نماینده مردم شریف نوشهر و چالوس و علیپور نماینده شریف قائم‌شهر و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی انجام شد، شهرام بخشا رئیس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون گزارشی از اقدامات توسعه‌ای بانک و ابعاد حضور در نمایشگاه ارائه نمود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.