×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ خرداد , ۱۴۰۳
نصب المان، گل آرایی و آذین بندی بزرگراه شهید یاسینی در منطقه۱۳

همزمان با اجرای طرح استقبال از بهار و به مناسبت فرارسیدن سال جدید، بزرگراه شهید یاسینی در منطقه۱۳ ساماندهی و زیباسازی شد .
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی‌احمدی، شهردار منطقه با بیان اینکه بزرگراه شهید یاسینی یکی از اتوبان‌های ورودی شرق تهران است که در محدوده شهرداری ناحیه ۴ این منطقه واقع شده است، گفت: با توجه به آغاز سال جدید و تردد شهروندان و مسافران نوروزی در این محدوده، طرح ساماندهی و زیباسازی بزرگراه شهید یاسینی از سوی معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه اجرایی شد تا فضای ورودی منطقه برای میزبانی شایسته از مسافران بهسازی شود.
او افزود : علاوه بر نصب بنر های نوروزی و خوش آمدگویی، بزرگراه شهید یاسینی با ریسه های پارچه ای آذین بندی و با رنگ آمیزی جداول و المان ها زیباسازی شده است.
علی احمدی ادامه داد: المان های حجمی از جمله دوربین عکاسی در این محور نصب و در معرض دید عموم قرار گرفت .
به گفته شهردار منطقه۱۳، تعداد یازده فلاورباکس مزین به گل های بهاری در بزرگراه شهید یاسینی جانمایی و زیبایی های طبیعت در فصل بهار را به نمایش گذاشته است.
او به نصب تخم مرغ های رنگی در بزرگراه شهید یاسینی اشاره کرد و یاد آور شد: در راستای طرح استقبال از نوروز ۱۴۰۱ ، ۲۰ تخم مرغ رنگی در بزرگراه شهید یاسینی نصب و جانمایی شده است .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.