×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرعامل بیمه تعاون، ضمن بازدید از شعبه یزد با کارگزاران، نمایندگان و همکاران این استان دیدار کرد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، یونس مظلومی مدیرعامل این شرکت به مناسبت گرامیداشت هفته بیمه و قدردانی از تلاش های مجدانه همکاران، از شعبه یزد بازدید و با کارگزاران، نمایندگان و همکاران دیدار کرد.
در این نشست که با نواختن زنگ بیمه در استان یزد همزمان بود مدیر عامل شرکت بیمه تعاون بر تداوم روند اجرای سیاست بهبود مستمر تاکید و با اشاره به درخشش وتعاون در سوآوری، فرارسیدن آینده ای درخشان را با همدلی و همکاری موثر کارکنان و شبکه فعال فروش متصور شد.
مظلومی در ادامه این دیدار به گفتگو با کارگزاران، نمایندگان وکارکنان پرداخت و ضمن اطلاع از پیشنهادات و نقطه نظرات آنان گفت: با حفظ اعتماد و احترام به مشتریان می توان جذب منابع را بهبود بخشید و سطح کیفی رضایتمندی مشتریان را نیز افزایش داد.
وی در ادامه ضمن اشاره به راهکارهای هم افزایی و اتخاذ تدابیر جدید برای دستیابی به اهداف و استراتژی های سازمانی، بر ارتقای سطح کیفی و فنی شبکه فروش از طریق برگزاری دوره های آموزشی فنی تأکید کرد.
در این بازدید که با اشتراک گذاری ایده های کاربردی برای خدمت رسانی هرچه بیشتر بیمه تعاون با تأکید بر شعبه یزد انجام شد، مدیران فنی و ستادی بیمه تعاون از جمله سید مجید مقدسی، مدیر امور شعب و استان ها؛ مصطفی زحمتی پاک، مدیر بیمه های اتومبیل؛ حسن پوراسکندری، مدیر بیمه های آتش سوزی؛ سهیلا شرفی، مدیر بیمه های باربری، کشتی و هواپیما؛ رزا سعیدی، مدیر بیمه های درمان و عسل اشتری، مدیر بیمه های مسئولیت و مهندسی و همچنین سمیه محمدی، مدیر روابط عمومی و امور مشتریان نیز حضور داشته و به هم افزایی هرچه بیشتر کمک کردند.
همچنین در پایان این بازدید فرهاد رهاوی عزآبادی مدیر شعبه یزد بیمه تعاون، گزارشی از اقدامات انجام شده در این شعبه و روند رو به رشد فروش، شبکه سازی و توانمندسازی نمایندگان ارائه کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.