×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

نشست مشترک شرکت بیمه ملت با شرکت آلمانی Care Concept در زمینه بیمه‌نامه‌های مسافرتی اتباع ایرانی عازم به خارج از کشور، عصر دیروز در مرکز همایش‌های بیمه ملت برگزار شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بیمه ملت، در این نشست همکاری که به دعوت بیمه ملت از شرکت خدمات گردشگری Care Concept در زمینه بیمه‌نامه‌های مسافرتی اتباع ایرانی عازم به خارج از کشور برگزار شد، مسعود قراگوزلو، معاون فنی بیمه های اموال و مسئولیت، سنا مصلی مدیر بیمه های عمر و حوادث و عاطفه نقی زاده مدیر بیمه های اتکایی و امور بین الملل بیمه ملت با نمایندگان این شرکت خدمات گردشگری بین المللی دیدار و گفت‌وگو کردند و درباره زمینه های همکاری دو شرکت به تبادل نظر پرداختند.

شرکت خدمات گردشگری بین المللی Care Concept برند معتبر بین‌المللی با قدمت طولانی در حوزه تخصصی  شینگن است که در ۳۶ کشور جهان دفتر ارتباطی دارد و به زبان محلی همان کشور خدمات گردشگری ارائه می‌دهد. گفتنی است به دعوت بیمه ملت، نمایندگان این شرکت گردشگری بین‌المللی با همراهی معاون فنی بیمه‌های اموال و مسئولیت بیمه ملت با عضو هیات مدیره و معاون اتکایی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

در این جلسه شرایط لازم برای اخذ مجوز همکاری دو شرکت بررسی شد و سپس در مرکز همایش های بیمه ملت نشست همکاری با حضور مدیران بیمه های عمر و حوادث، بیمه های اتکایی و امور بین الملل بیمه ملت برگزار و زمینه های همکاری برای بیمه نامه های مسافرتی بررسی شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.