×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

با ابتکار و پیشنهاد مهندس آشتیانی؛ مدیرعامل شرکت دخانیات ایران، نشست هم‌اندیشی جمعی از مدیران عامل ادوار این شرکت معظم و باسابقه تولیدی در فضایی صمیمی برگزار شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل، با ابتکار و پیشنهاد مهندس آشتیانی؛ مدیرعامل شرکت دخانیات ایران، نشست هم‌اندیشی جمعی از مدیران عامل ادوار این شرکت معظم و باسابقه تولیدی در فضایی صمیمی برگزار شد.

حسین طلا(خرداد ۱۳۸۹ تا تیر ۱۳۹۰)، معصوم نجفیان(بهمن ۱۳۹۱ تا دی ۱۳۹۳)، نعمت‌الله شهبازی(دی ۱۳۹۳ تا خرداد ۱۳۹۴)، محمدحسین برخوردار(تیر ۱۳۹۴ تا اردیبهشت ۱۳۹۵) و سیاوش افضلی(شهریور ۱۳۹۸ تا آذر ۱۴۰۰) از حاضران در این نشست بودند؛ تعداد دیگری از مدیران عامل اسبق شرکت دخانیات نیز به این جلسه دعوت شده بودند که ضمن عذرخواهی به دلیل عدم حضور، برای شرکت در جلسات بعدی اعلام آمادگی کردند.

گزارش مدیرعامل دخانیات از گذشته و امروز شرکت
در آغاز این نشست و بعد از تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید، مهندس آشتیانی ضمن خوش‌آمد و تشکر از حضور مدیران عامل ادوار شرکت دخانیات ایران، گزارشی مختصر از وضعیت شرکت در زمان آغاز مسئولیت در یکسال قبل و شرایط امروز آن ارائه کرد؛ گزارشی که حاوی نقاطی امیدبخش از وضعیت امروز و آینده پیش رو به ویژه در تأمین مواد اولیه و رشد تولید بود.

توصیه‌ها و پیشنهادات مدیران عامل ادوار شرکت دخانیات
بخش بعدی و عمده این نشست به بیان دیدگاه‌ها، نظرات و خاطرات مدیران عامل ادوار حاضر در نشست اختصاص داشت؛ هر یک از حاضران ضمن ارائه توضیحاتی از شرایط شرکت در دوره مسئولیت خود و بیان پیشنهاداتی قابل توجه به منظور تسهیل روند تولید در این شرکت باسابقه، خاطرات شنیدنی از آن دوران بیان کردند؛ تمرکز اصلی مطالب بیان شده بر محور‌های؛ تأمین مواد اولیه، بروزرسانی دستگاه‌ها، افرایش بهره‌وری و .. بود.

پایان بخش این نشست صمیمی، عکس دسته‌جمعی مدیران عامل ادوار و امروز شرکت دخانیات ایران بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.