×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
نشست هسته‌های مردمی جهاد و پیشرفت با حضور رئیس جمهور در حسینیه جماران

نشست هسته‌های مردمی جهاد و پیشرفت با حضور تعدادی از وزرا، مسئولان کشوری و جمعی از گروه ها و تشکل های جهادی از جمله گروه جهادی بسیج شهدای سازمان تامین اجتماعی و فرماندهی حوزه مقاومت بسیج شهدای سازمان در حسینیه امام خمینی(ره) جماران برگزار شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، ۶۵۰ نفر از گروه‌ها و تشکل‌های مردمی و جهادسازندگی در حسینیه جماران حضور پیدا کردند که تعدادی از جهادگران عرصه‌های مختلف به بیان دیدگاه‌ها، پیشنهادات و درخواست‌های خود پرداختند. استفاده از نیروهای جهادی در مجمع عالی جهادسازندگی، استفاده از توان مردمی در پیشبرد برنامه‌های دولت در عرصه محرومیت‌زدایی و ایجاد هسته‌های جهادی در همه دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها از مهم‌ترین مطالبات آنها بود.

عدم تصدی‌گری دولت در سازماندهی گروه‌های جهادی، ایجاد کرسی برای نماینده گروه‌های جهادی در شوراهای‌عالی، ایجاد نشان‌ «والی» در نشان‌های رسمی دولتی، صیانت از جریان جهادی با جلوگیری از ورود آن به عرصه‌های سیاسی و حزبی، ایجاد ردیف بودجه سالانه برای فعالیت‌های جهادی و همچنین گنجاندن طرح‌ها و برنامه‌های جهادی در احکام قانون برنامه توسعه از دیگر درخواست‌های جهادگران بود.

رئیس جمهور پس از شنیدن صحبت ها و مشکلات، به سخنرانی پرداخت. در پایان مراسم از برخی نمایندگان گروه های جهادی و خانواده شهدای جهادسازندگی با اهدای لوح، تجلیل و تقدیر شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.