×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

معاون اداری و مالی شرکت دخانیات ضمن بازدید از بخش‌های مختلف مرکز تحقیقات و آموزش تیرتاش، در یادواره شهدا نیز حضور یافت.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت دخانیات ایران، مراسم یادواره شهدا و نکوداشت یاد و خاطره همکاران مرحوم مرکز تحقیقات و آموزش تیرتاش، با حضور علیرضا دولتی؛ معاون اداری و مالی شرکت دخانیات، میرکریمی؛ مدیر مرکز تحقیقات و آموزش تیرتاش و جمعی از معاونان این مرکز در روستای سراج‌محله برگزار شد.

میرکریمی در این مراسم در سخنانی ضمن خیر مقدم به حضار، یاد و خاطره شهدای وابسته به همکاران مرکز را گرامی داشت و از زحمات کارکنان بازنشسته تیرتاش تجلیل کرد.

نشست صمیمی با مدیران و معاونان تیرتاش
همچنین در جریان بازدید معاون اداری و مالی از مرکز تحقیقات و آموزش تیرتاش، نشستی صمیمی با حضور مدیر و جمعی از معاونان این مرکز برگزار و در آن ضمن بیان مشکلات و مطالبات، درباره راهکارهای حل آن تبادل نظر شد

در حاشیه این نشست دولتی بازدیدی از آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های مرکز و همچنین نمایشگاه عرضه محصولات تولیدی دانش‌بنیان داشت و در جریان آن میرکریمی به معرفی کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها، مشخصات و چگونگی تولید محصولات دانش‌بنیان و مراحل اخذ مجوز محصولات و بازاریابی آن‌ها پرداخت.

بازدید دولتی از مجتمع مازندران
بنابر این گزارش معاون محترم اداری و مالی شرکت دخانیات ایران در جریان سفر خود به استان مازندران به همراه جوادی؛ مدیر مجتمع دخانیات این استان، از واحدهای مختلف آن بازدید کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.