×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
نشست تخصصی اولین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات برگزار شد

نشست تخصصی تشریح محورهای برگزاری اولین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات به همت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول و با همکاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی مهندسی برق و سندیکای مخابرات برگزار شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، نشست تخصصی اولین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات صبح امروز پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، با ریاست حمید بهروزی قائم مقام مدیرعامل همراه اول در ساختمان ستاره ونک تهران برگزار شد.

در این نشست مدیران شرکت‌های بزرگ صنعت ارتباطات کشور از قبیل پرتو تماس نوین، ارگ جدید، فراز ارتباط، صنایع ارتباطی پایا، اتصال صنعت میانه و رهنمون فناوری اطلاعات به تشریح نیازمندی های خود در چهار حوزه سرویس‌های پایه و خدمات کاربردی، زیرساخت اطلاعاتی، ارتباطات رادیویی و ارتباطات نوری پرداختند.

جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات ضمن حمایت های مادی از ایده ها و طرح های برگزیده تا سقف ۲۰ میلیارد تومان، حمایت معنوی شامل امکان همکاری با بزرگترین شرکت های صنعت ارتباطات، تضمین خرید، راهبری صنعتی و تخصصی را نیز انجام خواهد داد.

علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند حداکثر تا ۳۱ خردادماه سال جاری ایده ها و طرح های خود را در سایت کنفرانس برق به نشانی https://b2n.ir/d29788 ثبت کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.