×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

همزمان با سالروز فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل هسته گزینش‌ در سال ۶۱، نشست اعضا، کارکنان و رابطان استانی هسته گزینش شرکت دخانیات ایران با مهندس مهدی آشتیانی؛ مدیرعامل شرکت برگزار شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت دخانیات ایران، رحمن نصراله زنجانی؛ عضو هیئت مدیره، مدیر بازرسی و حسابرسی و سرپرست مدیریت هسته گزینش شرکت دخانیات در ابتدای این نشست در سخنانی با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی مسیر گلزار شهدای کرمان، به اهداف تشکیل گزینش در کشور در ۱۵ دی ماه سال ۶۱ اشاره و تصریح کرد: وظایف و اقدامات گزینش در بدو ورود پرسنل به هر واحدی مشخص و تدوین شده است.

عضو هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران با اشاره به دیدار هسته‌های گزینش با رئیس جمهور و سایر برنامه‌های تدارک دیده شده به این مناسبت، گزارشی از فعالیت هسته‌ گزینش این شرکت ارائه کرد.

زنجانی در ادامه به تشریح مجموعه نظرات و دغدغه‌های اعضا و رابطان استانی گزینش شرکت دخانیات درباره مواردی از جمله؛ جایگاه‌ها و چارت تشکیلاتی، تاثیرات سلایق مدیریتی در مجتمع‌های استانی بر هسته‌های گزینش، تبدیل وضعیت کارکنان گزینش، مسائل معیشتی، فضای کاری، ضمانت اجرایی مصوبات، حدود و ثغور کاری گزینش و … پرداخت.

در ادامه اعضای حاضر در جلسه به بیان نظرات خود پرداختند.

بنابر این گزارش، مهندس آشتیانی در این جلسه با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در کرمان، در سخنانی ضمن اشاره به جایگاه گزینش، توجه به حیطه کاری و شرح وظایف گزینش را مورد تأکید قرار داد.

وی با اشاره به وضعیت تولید شرکت دخانیات ایران در آغاز مسئولیت خود، به تشریح برخی اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته برای بهبود تولید در ماه‌های اخیر و حل مشکل زیان انباشته شرکت پرداخت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.