×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
نسل دوم مانیتورهای LG ERGO ، طراحی شده برای تطابق با هر نوع چیدمان و حداکثر راحتی

ال‌جی الکترونیکس باعرضه‌ی جدیدترین سری مانیتورهای LG Ergo خود در تلاش برای از بین بردن محدودیت‌ها و افزایش بهره‌وری، راحتی کاربر و انعطاف‌پذیری فضای کار در زندگی مدرن است. مانیتورهای Ergo Dual (مدل ۲۷QP88D) و Ergo Single (مدل  32QP880) ال‌جی با حداکثر قابلیت تنظیم، نصب آسان و کیفیت تصویر استثنایی IPS با رزولوشن  QHD 2560 x 1440 پیکسل برای استفاده در خانه، محیط کار یا هر محیط دیگری مناسب و کاربردی است.

سری LG Ergo که برای اولین بار در سال گذشته‌ی میلادی معرفی شد، به‌گونه‌ای طراحی‌شده که تجربه‌ای بی‌نظیر از صفحه‌نمایش را با راحتی ارگونومیک خود به کاربر هدیه می‌دهد. مدل‌های نسل دوم این نمایشگرها با ارتفاع‌ بهینه‌شده و قابلیت تنظیم چرخش پنل، امکانات و ویژگی‌های بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. به‌طوری‌که نمایش محتوای مانیتور به بقیه افراد و تماشای محتوای نمایشگر در حالت ایستاده برای کاربر بسیار آسان‌تر از قبل شده است.

هر دو مدل جدید، ویژگی‌ بسیار برجسته‌ی خود را همچنان حفظ کرده‌اند که به کاربر اجازه می‌داد بدون ایجاد تغییر در تنظیمات نصب نمایشگر، آن را دورتر یا نزدیک‌تر کند. این در حالی است که صفحه‌نمایش Ergo Dual ال‌جی قابلیت تنظیم ارتفاع در محدوده‌ی ۱۵۰ میلی‌متری را نیز به قابلیت‌های خود اضافه کرده است. صفحه‌نمایش Ergo Single نیز قابلیت تنظیم ارتفاع تا ۱۳۰ میلی‌متر را دارد. قابلیت چرخش هردو مانیتور ۳۳۵ درجه است.

این مانیتورها با محدوده‌ی حرکتی وسیع‌تر می‌توانند نیاز هر کاربری را برآورده سازند. با یک جفت نمایشگر ۲۷ اینچی Ergo Dual ال‌جی می‌توان پیکربندی‌های مختلفی ساخت. ازجمله می‌توان به قرارگیری دو مانیتور به‌صورت افقی در کنار هم، یک مانیتور به‌صورت عمودی و دیگری به‌صورت افقی، هر دو مانیتور به‌صورت عمودی اشاره کرد. یا حتی می‌توان مانیتورها را در جهات مخالف هم قرارداد.

صفحه‌نمایش ۳۲ اینچی که در سری مانیتورهای Ergo Single ال‌جی عرضه می‌شود نیز برای کاربرانی مناسب است که به فضای کاری بزرگ و یکپارچه نیاز دارند.

قابلیت نصب مانیتورهای سری Single و Dual ال‌جی به لطف وجود بازوهای مفصلی جدیدی که به‌طور محکم، کاملاً ایمن و بدون نیاز به پیچ شدن به میزهایی باضخامت حداکثر ۷۵ میلی‌متر متصل می‌شوند نیز آسان‌تر شده است.

ال‌جی با محصول انحصاری C-Clamp خود که گیره‌ای با بدنه‌ای باریک و قوی است به کاربر این امکان را می‌دهد تا به راحت‌ترین و ایمن‌ترین روش ممکن، پایه‌ی مانیتور را به لبه‌ی میز یا حفره‌ی کابل وصل و در کوتاه‌ترین زمان از آن استفاده کند. به لطف این گیره‌ی انحصاری ال‌جی، فضای بسیار کمتری از میز اشغال می‌شود و فضای کاری کاربر عاری از شلوغی و به‌هم‌ریختگی خواهد بود.

جنگ ایک-هوان، معاون ارشد و سرپرست واحد تجاری فناوری اطلاعات شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی الکترونیکس در این رابطه گفته: « مدل‌های ۲۰۲۱ ال‌جی Ergo راه‌حلی پیشرفته برای فضای کاری است که با انعطاف‌پذیری بسیار بالای خود و بهره‌مندی از تمامی قابلیت‌های صفحه‌نمایش، تأمین‌کننده‌ی نیازهای پیشرفته‌ی کاربران امروزی است.» او همچنین افزوده: «هر دو مانیتورErgo Dual  وErgo Single ، سطح جدیدی از راحتی، کیفیت تصویر پریمیوم IPS و ویژگی‌های کاربردی که مصرف‌کننده از مانیتورهای ال‌جی انتظار دارد را برای کاربر مهیا می‌کنند.»

سری جدید مانیتورهای  Ergoال‌جی از ماه جاری میلادی در بازارهای اصلی در سراسر جهان عرضه می‌شود.

مشخصات:

شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی الکترونیکس

شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی یکی از رهبران صنعت تلویزیون‌ها و سیستم‌های صوتی و تصویری و یک مبتکر جهانی شناخته‌شده برای پیشتازی تلویزیو‌ن‌های OLED است که انقلابی در گروه تلویزیون‌های رده‌بالا محسوب می‌گردد. ال‌جی به بهبود زندگی مشتریان با محصولات نوآورانه سرگرمی‌های خانگی متعهد است که توسط تلویزیون‌های برنده جوایز OLED و تلویزیون‌های QNED Mini LED بهره‌مند از فناوری Quantum Dot NanoCell و راهکارهای صوتی توسعه‌یافته با همکاری Meridian Audio به آن دست‌یافته است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ال‌جی به سایت www.LGnewsroom.com مراجعه کنید.

روابط عمومی شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران: آقای کاوه مفتخری

 شماره تماس: ۲۶۲۰۵۹۴۰

ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com