×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
نسخه نویسی الکترونیک در راستای تحقق دولت الکترونیک است

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر احمد نصرتی در نشست با روسای کانون های بازنشستگان استان گلستان، طرح های جدید سازمان در حوزه خدمات الکترونیک در حوزه درمان را تشریح کرد.

وی به شرایط جدید ارائه درمان رایگان جهت بیمه شدگان و بازنشستگان بالای ۶۵ سال اشاره کرد و آنرا گامی بلند در جهت توسعه حمایت های درمانی سازمان تامین اجتماعی دانست.

دکتر نصرتی همچنین به مزایای طرح نسخه نویسی الکترونیک اشاره کرد و گفت: نسخه الکترونیک کمک قابل توجهی به نظام سلامت کشور می کند.

وی گفت: این مدیریت با اقدامات بهداشتی و نیز اجرای تفکیک پسماندها و سایر اقدامات در راستای بهداشت محیط در ستاد مدیریت درمان و تمامی مراکز درمانی استان موفق شد از سازمان مدیریت پسماند استان گواهی تایید مدیریت پسماند را دریافت کند.

دکتر نصرتی ضمن تقدیر از همه همکارانی که در این فرایند نقش آفرینی کرده اند، این اقدام را در راستای مقابله با بیماری کرونا و سایر عفونت های احتمالی دانست و کاهش عفونت های بیمارستانی که با رعایت بهداشت کنترل می شود را یکی از شاخص های مهم در حوزه مدیریت بیمارستانی عنوان کرد.

هادی نودهی مدیر کل تامین اجتماعی استان گلستان نیز در این جلسه، ارتقا وضعیت معیشتی بازنشستگان را اولویت سازمان تامین اجتماعی بیان کرد و افزود: هدف ما ارائه خدمات شایسته به بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی است.

وی همچنین از حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص تصویب مصوبه کمیسیون تلفیق در خصوص گنجاندن پرداخت بخشی از بدهی دولت به سازمان در بودجه ۱۴۰۰ تقدیر کرد.

کوهستانی عضو کانون عالی و رئیس کانون بازنشستگان استان گلستان نیز در این جلسه، از خدمات و طرح های جدید سازمان تامین اجتماعی تقدیر کرد و حمایت مجموعه کانون های بازنشستگی استان و کشور را از این طرحها اعلام کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.