×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
نسخه الکترونیک مورد حمایت وزارت بهداشت است

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر سید سجاد رضوی افزود: نسخه الکترونیک و درنهایت ایجاد پرونده الکترونیک قانون کشور است و باید سازمان های ارائه دهنده و گیرنده خدمات و مردم  با صبر و حوصله دست به دست همدیگر دهند تا این قانون در کشور اجرا شود.
وی با بین اینکه سازمان تامین اجتماعی با حذف چاپ دفترچه به سمت نسخه الکترونیک رفته است، گفت: این طرح کاملا مورد حمایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است . جا دارد از مدیران سازمان تامین اجتماعی به ویژه دکتر سالاری مدیرعامل این سازمان بابت همت شان برای اجرای طرح نسخه الکترونیک تشکر کنم. در جلسات مشاهده کردیم که ایشان مصر به رفع اشکالات آن هستند و دغدغه دکتر سالاری و شورای عالی بیمه مردم است که بدون معطلی خدمات خود را دریافت کنند.
دکتر سجادی تصریح کرد: مطمئن هستم با همکاری جامعه پزشکی زمانی که نسخه الکترونیک اجرا شود شیرینی این طرح را اول مردم بعد سازمان های بیمه گر، پزشکان و سازمان های ارائه دهنده و گیرنده خدمات خواهند چشید.
دبیر شورایعالی بیمه در توضیح اینکه برخی دوستان مطرح می کنند اول باید زیرساخت ها کامل شود و بعد به سراغ اجرای طرح نسخه الکترونیک رفت، گفت: ما بایستی شروع کنیم و تلاش کنیم مشکلات را اصلاح کنیم.
وی با اشاره به مزایای اجرای طرح نسخه الکترونیک و پرونده الکترونیک گفت: بیماران با اجرای این طرح نیاز نیست دفترچه و مدارک پزشکی را با خود هنگام مراجعه به پزشک همراه داشته باشند. از پراکندگی سوابق بیماران جلوگیری می شود. در تصمیم گیری های پزشکان موثر است. خدمات بهتری به بیماران مزمن می توانیم ارائه کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.