×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
نسخه الکترونیک تامین اجتماعی کاری بزرگ و زمینه ساز تحولات اساسی در حوزه درمان است

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر مسعود پزشکیان در جلسه اعضای کمیسیون بهداشت مجلس با مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و ویدئو کنفرانس با درمان تأمین اجتماعی استان‌ها، اظهار داشت: در حوزه نرم افزاری برای استقرار نسخه الکترونیک اقدامات خوبی صورت گرفته است و در ادامه مسیر نیز در بحث دسترسی‌ها و اجرای قواعد تلاش خوبی درحال انجام است.

پزشکیان با توصیه به پزشکان و داروخانه‌های طرف قرارداد و غیرطرف قرارداد سازمان تأمین اجتماعی برای همراهی و همکاری کامل با برنامه نسخه الکترونیک، گفت: اجرای این برنامه گام مهمی برای توسعه و پیشرفت کشور است و نتیجه نهایی این کار نیز بهبود خدمت رسانی به مردم است.

وی اظهار داشت: این برنامه نیز همچون هر تغییر و کار تازه دیگری ممکن است در ابتدا با اشکالاتی همراه باشد اما در نهایت نتیجه این تغییر بهبود و ارتقاء خدمات درمانی به کارگران و بازنشستگان تحت پوشش تأمین اجتماعی خواهد بود.

پزشکیان برنامه نسخه الکترونیک را زمینه ساز اقدامات و تحولات دیگری در حوزه درمان دانست و گفت: مدیریت مالی و سطح بندی مراکز درمانی و همچنین نظام ارجاع و ایجاد رقابت بین مراکز درمانی و بسیاری اقدامات دیگر با استقرار نسخه الکترونیک در آینده قابل اجرا خواهد بود.

ویدئو سخنان دکتر مسعود پزشکیان عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی در خصوص نسخه الکترونیک

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.