×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

بازدهی مجموع سرمایه گذاری ها بیمه های زندگی بیمه ایران مشخص‏ و به تبع آن سود قطعی مشارکت در منافع بیمه های زندگی بیمه ایران برای سال ۱۴۰۱ خورشیدی معادل ۲۴٫۳۸ درصد اعلام شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، با توجه به تاکیدات حسن شریفی رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران مبنی بر تعیین تکلیف هر چه سریعتر سود مشارکت بیمه گذاران بیمه های زندگی، براساس محاسبات فنی انجام شده درخصوص بازدهی سرمایه گذاری های انجام شده بیمه های زندگی، بازدهی مجموع سرمایه گذاری ها از محل حق بیمه های این بیمه نامه ها در پایان سال ۱۴۰۱معادل ‏۲۴ و ۳۸ صدم درصد است.

طبق اطلاعات دریافتی، کل مبلغ سود مشارکت در منافع بیمه های زندگی، با احتساب نرخ جدید برای مجموع سرمایه گذاری ها در مقطع پایان سال ۱۴۰۱ به ۱۰ هزار و ۶۲۵ میلیارد ریال (شامل ۷۶۳۶ میلیارد ریال سهم نگهداری و ۲۹۸۹ میلیارد ریال سهم واگذاری به بیمه مرکزی ایران) رسید.

کارشناسان، موفقیت بیمه ایران در کسب سود حاصل شده را در شرایط ناشی از تحریم های سنگین و ظالمانه و بحران اقتصادی، طراحی متمایز بیمه زندگی، تلاش و پشتکار شبکه ‏فروش شرکت سهامی بیمه ایران و نیز مرهون پشتیبانی های مدیران و کارشناسان شرکت بیمه ایران ارزیابی می کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.