×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
نتانیاهو: کشورهای بسیاری با رژیم صهیونیستی روابط دیپلماتیک برقرار خواهند کرد

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، در دیدار خود با «کلی کرفت» نمایند آمریکا در سازمان ملل، مدعی عادی‌سازی روابط کشور‌های بسیار دیگری با سرزمین‌های اشغالی در آینده نزدیک شد.
نتانیاهو در این ملاقات گفت: «کشور‌های عربی را می‌بینید، بسیاری تاکنون با ما روابط دیپلماتیک برقرار کرده‌اند. به نظرم ما باید همین سیاست را ادامه دهیم و در آینده‌ای نزدیک شاهد آن خواهیم بود که کشور‌های بسیار دیگری، بسیار بیشتر از آنچه انتظار می‌رود به عادی‌سازی روابط با ما روی خواهند آورد».
او سپس خطاب به کرفت از دولت دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی آمریکا به دلیل دفاع از حقیقت و دفاع از رژیم اشغالگر در سطح بین‌المللی تشکر کرد.
روز گذشته «یوسی کوهن» وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی، اعلام کرد که بعید است طی یک ماه باقی مانده از دوره ریاست جمهوری ترامپ در آمریکا عادی سازی روابط با کشور جدیدی رخ دهد.
همچنین «اوفیر آکونیس» عضو کابینه رژیم صهیونیستی، اعلام کرد که پاکستان در صف عادی سازی روابط با این رژیم قرار ندارد.
آکونیس بدون آنکه به نامی اشاره کند، مدعی شد دو کشور اسلامی دیگر در فهرست عادی سازی روابط با تل‌آویو قرار دارند، اما پاکستان جزء آن‌ها نیست. به گفته این مقام صهیونیست روند عادی سازی روابط با دو کشور مذکور در ماه ژانویه اجرایی می‌شود.
دولت‌های عربی امارات، بحرین و به تازگی سودان و مراکش در خیانتی آشکار به ملت فلسطین ماه گذشته میلادی روابط پیش از این پنهانی خود با رژیم صهیونیستی را علنی کردند.
این در حالی است که طرح صلح عربی کشور‌های عربی هرگونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را در گروِ بازگرداندن سرزمین‌های فلسطین بر اساس مرز‌های سال ۱۹۶۷ و پذیرش یک دولت مستقل فلسطینی به پایتختی بیت‌المقدس شرقی از سوی رژیم صهیونیستی می‌داند.
انتهای پیام/

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.