×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

مدیرعامل بانک ملی ایران در سفر به استان کرمان به همراه دیگر مدیران ارشد این بانک از بخش های مختلف شرکت معدنی و صنعتی گل گهر بازدید کرد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر فرزین در جهت توسعه روابط و همکاری‌های مشترک با حضور در شهرستان سیرجان استان کرمان از تأسیسات و بخش های مختلف شرکت گل گهر دیدن کرد و با مدیرعامل این مجموعه‌ بزرگ صنعتی و معدنی به گفت ‌وگو نشست.
وی در این دیدار به تشریح ظرفیت ها و قابلیت های بانک ملی ایران پرداخت و گفت: بانک ملی ایران بانک همه مردم ایران است و آمادگی دارد متناسب با نیاز ‏این مجموعه‌ خدمات مالی و بانکی را طراحی و ارائه نماید.
وی با بیان این که بانک ملی ایران با تمام توان تلاش می کند در تمامی سطوح در کنار مشتریان خود باشد، افزود: تلاش داریم تا با ارائه خدمات متنوع در پروژه‌های توسعه محور این مجموعه نقش خود را در کمک به پیشبرد صنعت و معدن در کشور به خوبی ایفا کنیم.
فرزین در ادامه به خدمات ارزی چشمگیر و قابل توجه بانک ملی ایران در داخل و به ویژه در خارج از کشور اشاره کرد و افزود: با دارا بودن بانک و واحدهای سابسیدری بانک ملی ایران می تواند بخشی از نیازهای ارزی این شرکت را تامین کند.
وی مشارکت و سرمایه گذاری در بخش انرژی کشور را از مهمترین و محوری ترین اقدامات بانک ملی ایران در سال جاری دانست و افزود: سرمایه گذاری ۱۲ میلیارد دلاری در پروژه پترو پالایشگاه شهید سلیمانی، سرمایه گذاری ۷ میلیارد دلاری در پروژه تامین مالی طرح توسعه میدان نفتی آزادگان و سرمایه گذاری در پروژه تامین مالی طرح احداث مخزنگاه شهید نادر مهدوی و همچنین مشارکت ۱۶۰ هزار میلیارد ریالی در ساخت و احداث شهرک زنجیره فتوولتائیک انرژی های تجدیدپذیر در شهر ماهان از مهمترین پروژه های مشارکتی بانک در سال جاری است.
وی در ادامه با بیان این که خدمات گسترده الکترونیک و غیرحضوری بانک‌ ملی ایران در کشور نقش بسزایی در صنعت بانکداری دارد، افزود: امروز بانک‌ ملی ایران در زمینه ارائه خدمات الکترونیکی طی یک سال اخیر به سرعت ظرفیت‌های خوبی را به وجود آورده است و می تواند با این ظرفیت و خدمات در کنار این مجموعه باشد.
در این نشست مشترک ایمان عتیقی با ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت های این شرکت در ادامه بر لزوم تقویت همکاری با بانک ملی ایران تاکید کرد.
وی گفت: این شرکت برای توسعه فعالیت های خود به کمک های مالی و اعتباری بانک ملی ایران نیازمند است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.