×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش ضمن ابراز خرسندی از تفاهم و همدلی ایجاد شده میان تمام ارگان های مختلف در جزیره کیش بر لزوم ارائه خدمات ایده آل به مسافران نوروزی تاکید کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش، عزت اله محمدی در نخستین جلسه ستاد نوروزی سال ۱۴۰۳ با بخش های دریانوردی این منطقه در خصوص هم افزایی و تلاش های مضاعف بر تسهیل خدمات دریایی به گردشگران در حوزه های مختلف بنادر کیش، گفت: امسال نیز همچون سال های گذشته با بهره گیری از ظرفیت های ایجاد شده و تامین تجهیزات هوشمند با رویکردی ویژه جهت ارتقاء سطح ایمنی و خدمات مطلوب گردشگری به مسافران نوروزی، باید گام برداریم تا ثبت روزهای به یادماندنی در دفتر خاطرات مسافران بار دیگر تکرار شود.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود به سال گذشته؛ سالی که همراه با موفقیت در ارائه خدمات و جلب رضایتمندی حداکثری مسافران را به دنبال داشت اشاره کرد و اظهار داشت: سال گذشته با تفاهم و همدلی که میان بنادر کیش و گمرک ایجاد شده بود موفق شدیم در ایام نوروز به تعداد ۶ هزار خوردو سواری و بیش از ۲۴ هزار نفر مسافر در یک روز خدمات مطلوب گردشگری ارائه دهیم.
وی، خاطر نشان کرد: امسال نیز به طور حتم شیوه ارائه خدمات هر بهتر و رضایتبخش به عموم مسافرانی که مقصد گردشگری خود را جزیره کیش انتخاب می کنند در اولویت کاری خود قرار دادیم.
رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش تقارن ماه مبارک رمضان و آغاز سال نو را خبر مسرت بخشی برای شروع سالی پر برکت عنوان کرد و بیان داشت: برای حفظ شان این ماه مبارک الزامات فرهنگی در دستور کار قرار گرفته است.
عزت اله محمدی با بیان این که تدابیر لازم برای پذیرش مسافران و خودروهای سواری با هدف هموار سازی ترافیک شهری در بندر چارک اندیشیده شده، افزود: فعال شده شماره تلفن چهار رقمی ۴۴۸۸-۰۷۶ سامانه پاسخگویی به مسافران و راه اندازی سیستم های نوبت دهی پلاک خوان گامی به سوی جلب رضایتمندی گردشگران با ارائه خدمات ایده آل است.
محمدی از افزایش شناورهای “لندینگ کراف مسافری” در مسیرهای منتهی به جزیره کیش در ایام نوروزی سال ۱۴۰۳ خبر داد و بیان داشت: ارائه خدمات ۲۴ ساعته مستلزم گزینش و به کارگیری نیروهای توانمند است و باید این مهم مورد توجه دست اندرکارن مربوطه قرار گیرد.
وی ایمنی و امنیت را دو مولفه اصلی در حوزه حمل و نقل دریایی عنوان کرد و گفت: با هم اندیشی هر چه بهتر با بخش های مختلف و اجرایی شدن برنامه های مدون شاهد ارائه خدمات شایسته و پربار تر از سال گذشته به گردشگران نوروزی خواهیم بود.
گفتنی است در این نشست که با حضور روسا و نمایندگان حوزه های مختلف توسعه تجارت، گمرک جمهوری اسلامی ایران، پایگاه دریابانی کیش، یگان حفاظت شیلات،اداره بنادر و دریانوردی و برخی شرکت های فعال در حوزه کشتیرانی بعد از ظهر دوشنبه ۳۰ بهمن در سالن اجتماعات شرکت برگزار شد؛ موضوعاتی مانند “نظارت دقیق بر رعایت نکات ایمنی هنگام تردد مسافران به شناورها، تردد شناورها به اسکله، راه اندازی سیستم اطلاع رسانی توسط شبکه های سراسری، تامین نیروی انسانی، مدیریت صحیح اجهت جلوگیری از ازدحام مسافران در بندرچارک، حضور ناظران قبل و بعد از حرکت در اسکله بندرگاه، برگزاری دوره های آموزشی و اطلاع رسانی به موقع از وضعیت شرایط جوی” مورد بحث و گفتمان قرار گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.