×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
میزان برنامه‌های مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت افزایش یابد

به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در پیام خود خطاب به رئیس سازمان صدا و سیما آورده است: انتصاب شایسته حضرتعالی به «ریاست سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران» که نشان از اعتماد مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و بیانگر تعهد، توانمندی‌های برجسته و صلاحیت‌های حرفه‌ای جنابعالی است را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

وی در این پیام افزوده است: بی‌تردید حضور شایسته جنابعالی که سوابق ارزشمندی در سطوح مختلف مدیریتی رسانه ملی و بین‌المللی و زمینه‌های فرهنگی و دیپلماسی رسانه‌ای در جبهه مقاومت داشته‌اید موجب تحول مثبت و روبه‌رشد در حوزه‌های محتوایی، برنامه‌سازی، نشر دانش و آگاهی و روزآمدی در رسانه ملی خواهد شد.

قاضی‌زاده هاشمی در این پیام ادامه داد: امید است با حسن تدبیر و راهبری هوشمندانه و مقتدرانه جنابعالی در این مسئولیت خطیر بیش‌ از پیش شاهد تولید برنامه‌های اثرگذار در راستای تبیین و تعمیق ارزش‌های والای نظام اسلامی و نیز افزایش میزان و کیفیت برنامه‌های هنری و خبری مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت به‌ عنوان پشتوانه اقتدار و استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم. توفیقات روزافزون شما را از درگاه خداوند متعال مسألت می‌کنم. در پایان لازم می‌دانم از تدابیر و اقدامات شایسته جناب آقای دکتر عبدالعلی علی‌عسگری نیز در طول دوران تصدی ریاست سازمان صداوسیما تشکر و تقدیر کنم.

پیمان جبلی روز گذشته ( ۷ مهرماه) با حکم مقام معظم رهبری به ریاست سازمان صداوسیما منصوب شد، پیش از این مسئولیت‌هایی همچون معاونت برون‌مرزی، معاونت سیاسی و عضویت هیات‌علمی دانشگاه صداوسیما را بر عهده داشته است.