×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
مک منمن: اگر لیورپول قهرمان شود بهترین تیم انگلیسی تاریخ است

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از ساکرنت، شاگردان یورگن کلوپ با قهرمانی در جام حذفی و جام اتحادیه می توانند با برتری برابر رئال مادرید سومین جام خود را در این فصل به دست بیاورند. 
استیو مک منمن، که در دهه ۱۹۹۰ برای لیورپول بازی کرد و همچنین با رئال مادرید دو قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد، معتقد است که اگر باشگاه سابقش در فینال لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید را شکست دهد شایسته این است که به عنوان بهترین تیم تاریخ فوتبال انگلیس مورد تحسین قرار گیرد.
استیو مک منمن گفت: حیف شد که لیورپول قهرمان لیگ نشد. اگر لیورپول ۵۰ امتیاز می گرفت، من این حرف را نمی زدم ولی من فکر می کنم آنها باید در رتبه اول قرار می گرفتند. کسب ۹۲ امتیاز در هر فصل دیگر یعنی قهرمانی ولی در این فصل با یک امتیاز آنها به این هدف نرسیدند. 
او در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: از بین تیم هایی که سه گانه را کسب کرده اند، همه منچستریونایتد در سال ۱۹۹۹ را بهترین می دانند زیرا آنها قهرمان لیگ قهرمانان و لیگ برتر شدند. قبول دارم این یک دستاورد شگفت انگیز است اما یونایتد در مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه حذف شد. بنابراین با توجه به اینکه لیورپول با یک امتیاز قهرمانی را در لیگ برتر از دست داد، می توان این را گفت که در صورت قهرمانی در لیگ قهرمانان، لیورپول بهترین تیم انگلیسی در تاریخ خواهد بود.  در حال حاضر تیم‌های انگلیسی برای هر تیمی یک حریف سرسخت به شمار می‌آیند. من به جرات می‌گویم که این تیم لیورپول بهترین تیم تاریخ در بین تیم های انگلیسی است. 
مک منمن که خود سال‌ها برای لیورپول توپ زده از طرفی به همراه رئال مادرید در فصل ۲۰۰۰-۱۹۹۹ موفق به کسب مقام قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا شده است در ادامه صحبت‌هایش نسبت به تیم رئال مادرید گفت: من قبلا در سال ۲۰۰۰ در فینال لیگ قهرمانان آن هم در پاریس گلزنی کردم و می دانم این بازی چه شرایطی دارد.  ۱۵ سال را در آنفیلد سپری کرده‌ام. لیورپول هنوز هم باشگاه من است و من هنوز در این شهر زندگی می‌کنم، البته منظورم را اشتباه نگیرید، من از دیدن موفقیت رئال مادرید هم خوشحال می‌شوم اما، نه زمانی که آنها برابر لیورپول به میدان می‌روند.
او در پایان گفت: احساس می کنم لیورپول تیم بهتری است. فکر می کنم آنها برنده خواهند شد و من می خواهم آنها برنده شوند.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.