×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مورینیو: رفتار داوران با ما نسبت به تیم‌های بزرگ فرق دارد

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از فوتبال ایتالیا، در چارچوب بازی‌های هفته بیست و چهارم سری آ، تیم فوتبال رم میزبان جنوا بود و در پایان با تساوی بدون گل متوقف شد. زانیولو در جریان تساوی بدون گل مقابل جنوا در مرکز توجه قرار گرفت زیرا گلی به ثمر رساند که داور به دلیل خطای تامی آبراهام آن را مردود اعلام کرد و در ادامه به دلیل اعتراض، از زمین اخراج شد.
مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی خود اصرار داشت که اگر ضربه آبراهام خطا بوده پس فوتبال، ورزشی بسیار متفاوت از آن است که او به آن عادت کرده است! مورینیو در کنفرانس خبری خود اضافه کرد: من با داور صحبت کردم زیرا به نظر من او اشتباه کرد. فکر می کنید اگر زانیولو برای اینتر، یوونتوس یا میلان بازی می کرد، شرایط مشابهی ایجاد می‌شد؟ او در تمام فصل پنالتی نگرفته است، مدام روی او خطا می‌شود، دهانش را باز می‌کند و به طور خودکار کارت زرد می‌گیرد. او هفت یا هشت کارت زرد و دو کارت قرمز گرفته است. امروز زانیولو اخراج شد زیرا سه بار به آقای آبیسو گفت: “لعنتی چرا سوت زدی؟” او این را سه بار متوالی گفت اما توهین نبود. اگر من یک داور باشم، بعد از اینکه کسی در دقیقه ۹۰ جشن پیروزی می‌گیرد ولی گل را مردود می‌بیند، درک می کنم که ناامید شده است، پس اگر اعتراض کرد فقط یک کارت زرد می‌دهم و تمام.
مورینیو در ادامه گفت: آیا فکر می کنید برای اینتر در سن سیرو، مثلاً به لائوتارو مارتینز کارت قرمز داده می شد؟ یا جورجیو کیه‌لینی در ورزشگاه یوونتوس؟ یا زلاتان ابراهیموویچ در سن سیرو؟ اینجا جایی است که ما هستیم، ما را یک باشگاه کوچک می دانند. شاید حتی تقصیر داور هم نباشد، شاید او فقط از دستورالعمل‌هایی پیروی می‌کند که برای فوتبال مدرن به او داده‌اند.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.