×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، مهم ترین تصمیمات و مصوبات جلسه روز شنبه ستاد ملی کرونا را تشریح کرد.

به گزارش کیوسک خبر، عباس شیراوژن گفت: احتمال افزایش موارد بیماری کرونا در هفته‌های آینده با توجه به گسترش بیماری در کشورهای منطقه، شرق آسیا و کشورهای اروپایی وجود دارد.

وی افزود: رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک در اماکن بسته و پر ازدحام بسیار مهم است به ویژه در مدارس و دانشگاه‌ها و تزریق واکسیناسیون مجدد برای افراد بالای ۱۸ سال که بیش از ۶ ماه از آخرین نوبت تزریق واکسن آنها گذشته باشد، در جلسه ستاد مورد تاکید قرار گرفت.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: آمادگی مراکز درمانی و تیم‌های واکنش سریع برای شرایط احتمالی گسترش بیماری و تأمین داروهای مورد نیاز، تشدید مراقبت‌های مرزی در مرزهای زمینی، هوایی و دریایی و تشکیل کمیته ویژه ای برای تأمین نیروهای انسانی مورد نیاز مراکز بهداشتی و درمانی با حضور دستگاه‌های مختلف، از دیگر تصمیمات ستاد ملی کرونا در جلسه روز شنبه بود.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مهر، وی، استفاده از ماسک در کلاس‌های درس مدارس و دانشگاه‌ها را مورد تاکید قرار داد و افزود: از هموطنان درخواست شده نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، جدی تر باشند تا از این موج هم به سلامت عبور کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.