×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مهم‌ترین اولویت تامین‌اجتماعی، پایداری منابع است

علی بهادری جهرمی سخنگو و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با همراهی حجت‌الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی در نمایشگاه دستاوردهای ۶ ماهه این وزاتخانه که از امروز آغاز شده است، از غرفه سازمان تامین‌اجتماعی بازدید کرد و در جریان طرح‌های نوین و روند ارائه خدمات الکترونیک تامین‌اجتماعی قرار گرفت.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از آتیه‌آنلاین، در این بازدید، مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین‌اجتماعی در شرح خدمات این سازمان با بیان اینکه راهبرد تامین‌اجتماعی با سه رویکرد درحال پی‌گیری است، افزود: نخست، تحقق عدالت، دوم، افزایش سطح اعتماد و سوم همگانی کردن خدمات تامین‌اجتماعی که برای تحقق این اهداف، برنامه‌هایی درحال طراحی و اجرا است.

سید محمدرضا فیاضی بروجنی با تاکید براینکه رویکرد سازمان به سمت هوشمندسازی خدمات رفته است، اظهار کرد: خدمات سازمان هم در حوزه درمان و نیز بیمه تامین‌اجتماعی به سمت غیرحضوری شدن و بهره‌مندی از خدمات الکترونیک پیش رفته است که میز خدمت الکترونیک در سطح شعب و نسخ الکترونیک از جمله آن است.

وی گفت: هوشمند سازی و متمرکز کردن خدمات در یک «پلت‌فرم» الکترونیک که مداخلات انسانی را کاهش می‌دهد، انجام شده که این خدمت سبب تسهیل‌گری در ارائه خدمات و نیز شفاف‌سازی امور شده است که در نهایت منجر به افزایش سطح اعتماد مردم می‌شود.

مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین‌اجتماعی تصریح کرد: مهم‌ترین اولویت تامین‌اجتماعی پایداری منابع است و براساس این راهبرد در حوزه منابع درآمدی، تلاش شده است تا هم دیون سازمان تا حد امکان تعدیل شود و نیز از طریق اصلاحات ساختاری، منابع و مصارف چه در حوزه سرمایه‌گذاری و نیز ستادی، تعدیل شود و برای این منظور بازرسی‌ها نیز افزایش یافته است.

فیاضی بروجنی با بیان اینکه تلاش براین است تا منابع ورودی سازمان افزایش یابد، افزود: برای این منظور برنامه‌ریزی‌های منسجمی انجام شده است تا آن دسته از افراد جامعه که به هر دلیل از پوشش بیمه‌ای برخوردار نبودند، از طریق طرح بیمه فراگیر خانواده زیر چتر تامین‌اجتماعی قرار گیرند که پوشش بیمه دانشجویی و زنان‌ خانه‌دار از جمله آن است.

مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین‌اجتماعی با اشاره به تدوین برنامه‌های تامین‌اجتماعی برای ارائه صفر تا ۱۰۰ خدمات به صورت الکترونیک، گفت: استقبال نسبت به امثال این طرح‌ها افزایش یافته و نیاز به مراجعه حضوری مردم بسیار کاسته شده است.

فیاضی بروجنی افزود: عمده خدمات تامین‌اجتماعی عملا از شعبه‌ها به سمت فضای مجازی کشیده شده است و فرآیندها درحال توسعه بوده و خدمات وسیع‌تر می‌شود و برای این منظور طرح‌های الکترونیک مناسبی پیش‌بینی و اجرا شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.