×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در نشست با مدیران پتروشیمی ایلام، گفت: مهم‌ترین اولویت هلدینگ خلیج فارس در استان غیور و مقاوم ایلام، افزایش سرانه اشتغال در این‌ استان است.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، دکتر علی عسکری که در رأس هیأتی متشکل از مدیر عامل پترول، معاونان گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ارشدی ستادی هلدینگ به ایلام سفر کرده است، ضمن بازدید از پتروشیمی ایلام و گفت‌وگو با کارگران و کارکنان مجتمع، در جلسه‌ای شش ساعته با مدیران به بررسی عملکرد و مشکلات پیش روی این مجتمع پرداخت.
وی با بیان اینکه ایلام به واسطه‌ وجود ظرفیت‌های عظیم خدادادی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی یک استان توانمند در سطح کشور محسوب می‌شود، تاکید کرد: افزایش خوراک پتروشیمی ایلام تا تحقق ظرفیت صد درصدی باید با قید فوریت پیگیری شود.
مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، با اشاره به اینکه هلدینگ خلیج فارس از طرح‌های درون مجتمعی در جهت افزایش سود شرکت‌ها حمایت خواهد کرد، ادامه داد: مشکلات خوراک پتروشیمی در کمترین زمان ممکن برطرف می‌شود.
وی با بیان اینکه پارک پتروشیمی در تحقق هدف اشتغالزایی در استان و تکمیل زنجیره ارزش نقش بسزایی دارد، تصریح کرد: استان ایلام گوهری است که به درستی و در راستای توسعه از آن بهره‌برداری نشده است.
مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس با تمجید از بردباری و مقاومت مردم ایلام در دوران جنگ تحمیلی اظهار داشت: بسیاری از مدیران شایسته کشور از فرزندان استان ایلام هستند که نشان از توانمندی ایلامی‌ها در سطوح عالی مدیریتی است.
علی عسکری با تقدیر از تلاش‌های مدیریت و کارکنان شرکت پتروشیمی ایلام و تاکید بر توسعه اقدامات مسئولیت اجتماعی، خاطر نشان کرد: همه‌ ارگان‌ها، نهادها و بانک‌ها در کنار شرکت صنایع پتروشیمی برای زدودن غبار محرومیت از چهره استان ایلام تلاش کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.