×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
مهمترین اولویت در شرکت مس مسئله نیروی انسانی است

از نظر من مهمترین موضوع در شرکت مس مسئله نیروی انسانی است که از همه جهات از اولویت بالایی برخوردار است. از این رو با برنامه‌ریزی و در زمان‌بندی‌های مشخص بیشترین وقت را برای ساماندهی به مسائل این حوزه صرف خواهم کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مس پرس، دکتر علی رستمی در نشست صمیمانه با نمایندگان کارگران در شهر مقدس مشهد و در جوار بارگاه امام هشتم علی‌بن موسی‌الرضا (ع)، رشد تولید و ثبت رکورد در حوزه تولید و فروش در دوماهه نخست سال جاری را نشان دهنده تعهد و همت کارکنان شرکت دانست و از تمامی پرسنل شرکت که با جان و دل در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) درخصوص افزایش تولید و بهره‌وری و تحقق شعار امسال؛ «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین»؛ می‌کوشند، تقدیر کرد.
وی در ادامه با بیان این‌که این نشست با هدف گفت‌و‌شنود درخصوص رفع دغدغه‌های کارکنان و کارگران شرکت مس برنامه‌ریزی و اجرا شده است اظهار داشت: به دنبال این هستیم که کارگران زحمتکش صنعت بزرگ مس ایران با کمترین نگرانی تمرکز خود را بر افزایش و رونق تولید بگذارند.
دکتر رستمی با بیان این که در نظامی زندگی می‌کنیم که رهبر انقلاب به کارگران نگاه ویژه‌ای دارند و پیامبر عظیم شأن اسلام بر دست کارگر بوسه می‌زند، اظهار داشت: همه این موارد نشان از ارزش کارگران در جامعه اسلامی است.
مدیرعامل شرکت ملی مس با بیان این‌که باید در برخورد با نیروی کار جوان منعطف باشیم، افزود: همه تلاش‌ها در راستای تولید ثروت و فراهم کردن امکانات برای انسان‌ها است. بر همین اساس همه اقدامات ما نیز باید در راستای تعالی و پیشرفت انسان‌ها باشد.
وی در ادامه با اشاره به این که ضرورت ارتقای روحیه کارگران برای افزایش بهره‌وری و بهبود عملکرد امری بدیهی است، افزود: در نظامی که رهبر انقلاب توجه به کارگران را حائز اهمیت می‌داند نباید اجازه دهیم که کارگر و همکارانمان در بخش‌های مختلف به ویژه کارگران زحمتکش با روحیه خسته از محل کار خارج شوند.
دکتر رستمی با بیان این که انسان نزد خداوند از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: باید این مهم را در برنامه‌ریزی‌هایمان مورد بررسی قرار دهیم که در شرکت مس چه جایگاه، شأن و احترامی برای انسان‌ها و نیروی کار قائل بوده‌ایم؟ حتماً در گذشته برای افزایش جایگاه نیروی انسانی تلاش شده است اما باید بیش از گذشته به این مقوله توجه کنیم.
وی با اشاره به برکات انقلاب اسلامی و مبارزه با فساد مالی، تصریح کرد: این انقلاب و نظام برای آن آمده که بتواند به محرومین و مستضعفان کمک کند و زمینه تعالی آنها را فراهم کند.
وی با اشاره به ابعاد زندگی امام رضا (ع) توضیح داد: در روش زندگی این امام بزرگوار راجع به برخورد انسانی ایشان با افراد صحبت شده است و همه‌ی سخنان گهربار ایشان در همین زمینه بوده و به خاطر توجه به مسائلی از این حیث، مورد غضب حاکمان وقت قرار گرفته و به شهادت رسیدند.
برای شتاب در توسعه باید فرایندهای ناصواب اصلاح شوند
مدیرعامل شرکت مس در بخش دیگری از این نشست با معرفی مدیر جدید گروه حراست شرکت مس گفت: آقای مقدم سوابق زیادی در این حوزه دارند و روحیه بسیار خوبی در امر مبارزه با مفاسد اقتصادی در ایشان می‌شناسم؛ لذا بنا داریم از این به بعد هر گونه فرآیندهای ناصواب را ریشه کن و آنها را اصلاح کنیم.
وی با تاکید بر این که باید شرکت مس را خانه خود بدانیم و بر همین اساس و با بازخوانی گذشته و در جهت رشد و توسعه بیشتر شرکت انحرافات و کج رفتاری‌ها را اصلاح یا از بین ببریم، بیان کرد: من نیز به عنوان عضو کوچکتر این خانواده عظیم تمام تلاش خود را در این راستا انجام خواهم داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.