×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

مدارس “امام خمینی(ره)” در روستای «پَشَم‌کوهنانی» و ” شهید باهنر” در روستای «پشتِ‌تنگ» از توابع شهرستان “کوهدشت” استان لرستان توسط بانک پاسارگاد افتتاح و به دانش‌آموزان عزیز کشورمان در این مناطق اهدا شد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی ‌بانک پاسارگاد، در سومین روز سفر مدیرعامل بانک پاسارگاد به استان لرستان، آیین افتتاح دو مدرسه دیگر در شهرستان “کوهدشت” باحضور تعدادی از مدیران این بانک و جمعی از مسئولین استانی و محلی و مردم غیور این مناطق برگزار شد. با ساخت این مدارس، شرایط تحصیل برای فرزندان عزیزمان در این روستاها و روستاهای اطراف مهیا گشت و بخشی از مشکلات این عزیزان و خانواده‌های آنان در جهت ادامه تحصیل فرزندانشان برطرف شد.

بدین‌ترتیب با افتتاح این دو مدرسه ۳ کلاسه در روز جمعه مورخ ۲۹مهر۱۴۰۱، بیش از ۱٫۰۰۰ مترمربع به فضای آموزشی این منطقه افزوده شد.

گفتنی است در سفر سه روزه مدیرعامل بانک پاسارگاد به استان لرستان، در مجموع تعداد ۱۱مدرسه افتتاح شد. بدین‌ترتیب بانک پاسارگاد تاکنون در جهت تحقق اهداف خود در حوزه مسئولیت اجتماعی، توسعه آموزشی و فرهنگی کشور عزیزمان، تعداد ۴۰ مدرسه تقدیم فرزندان کشور عزیزمان کرده است و ساخت ۷ مدرسه دیگر نیز در دستور کار این بانک قرار دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.