×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
مهاجر مشاور عالی مدیرعامل و دستور سرپرست معاونت مالی و منابع انسانی شرکت دخانیات شد

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل‌ شرکت دخانیات ایران، مراسم معارفه مشاور عالی مدیرعامل و تودیع و معارفه سرپرست معاونت مالی و منابع انسانی با حضور مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره، معاونین و جمعی از مدیران برگزار گردید که طی آن دکتر محمد شیخان از خدمات آقای یدالله فضل الهی در دوران تصدی مسئولیت سرپرست معاونت مالی و منابع انسانی قدردانی کرده و برای امیر مهاجر مشاور عالی مدیرعامل و دبیر کارگروه تحول و کارآمدی و مجتبی دستور سرپرست جدید معاونت مالی و منابع انسانی شرکت دخانیات در سمت جدید آرزوی توفیق کرد.

در ابتدای این مراسم دکتر محمد شیخان با عرض تسلیت ایام شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت سالروز شهادت سردار رشید اسلام شهید سلیمانی و تاکید بر عمل به تکلیف و مسئولیت تصریح کرد: هر کجا ما تلاش کنیم در صحنه جدیدی از صحنه های پیش رو، کشور را به قله ای بالاتر برسانیم به تکلیف مان عمل کردیم و باید نگاهمان به قله ها باشد.

مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت دخانیات ایران با اشاره به اینکه اعتقاد داریم هرگونه کار، مسئولیت و مأموریتی که امروز بر دوش هر عزیزی قرار می گیرد یک تکلیف الهی است، افزود: مسئولیت ها یک امانت است و ما باید نسبت به این امانت دقت، کوشش و اهتمام لازم را داشته باشیم.

دکتر محمد شیخان در پایان مراسم اظهار امیدواری کرد تا با اتکال به الطاف خداوند متعال و با بهره‌گیری از دانش، تجربه و بکارگیری ظرفیت‌های موجود شرکت و با اصلاح ساختارها برای گسترش تفکر سیستمی و توجه به تعالی، رشد و توسعه اقدام و برای خدمت به مردم در این جنگ اقتصادی، هوشمندانه عمل کنیم.

وی افزود: باید با عملکرد دقیق، شاهد ارتقاء شاخص های رشد و توسعه با هدف صادرات و نگاه به بازارهای جهانی و همچنین افزایش شاخص های رضایتمندی پرسنل به عنوان سرمایه های انسانی باشیم.