×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

رئیس کل بیمه مرکزی ج.ا.ا و دبیرکل سندیکای بیمه گران به همراه تعدادی از مدیران صنعت بیمه از بیمه تعاون استان گیلان بازدید کردند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، در آخرین روز از سفر استانی مسئولین و مدیران ارشد صنعت بیمه از شعبه گیلان بیمه تعاون بازدید و در نشستی با مدیران شعب بیمه استان گیلان گفتگو کردند.

دکتر کریمی در این نشست گفت: توسعه فرهنگ تعاون در ارائه خدمات بسیار خوب است و اگر به آموزه های دینی توجه کنیم، متوجه خواهیم شد که همواره پیامبر عزیزمان به کمک کردن به یکدیگر توصیه فرموده اند.

وی در ادامه گفت: همچنین اقتصاد کلان، توسط تعاونی ها عملی تر خواهد بود و بسیاری از شرکت های بزرگ در حوزه اقتصادی را تعاونی ها تشکیل داده اند.

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران اضافه کرد: در این خصوص باید از شهید بزرگوار بهشتی به نیکی یاد کنیم که در رشد تعاونی ها اثرگذار بودند و هم اکنون نیز، نیازمند اندیشه های اینچنینی هستیم تا بتوانیم سهم اقتصاد تعاونی ها را به ۲۵ درصد برسانیم.

دکتر کریمی در ادامه به صدور مجوز تأسیس بیمه تعاون در زمان تصدی ریاست کلی بیمه مرکزی اشاره کرد و اظهار داشت: منطق بیمه اساساً خود، نوعی تعاون است و بر این اساس بیشتر مصمم شدیم تا تلاش کنیم و با اقناع بورس و نیز تطبیق قوانین، شرکت بیمه تعاون را راه اندازی کنیم.

وی در ادامه از زحمات و تلاش همکاران بیمه تعاون و بخصوص مدیریت بیمه تعاون استان گیلان و جناب آقای دکتر مظلومی، مدیرعامل بیمه تعاون نسبت به نوآوری های مطلوب و توسعه بیمه تعاون قدردانی نمود.

گفتنی است در این نشست جناب آقای مهندس بهزاد پور رئیس کل بیمه مرکزی رهنمود های خود را بیان فرمودند و همچنین دکتر مظلومی مدیرعامل بیمه تعاون و دکتر بابازاده مدیر بیمه تعاون استان گیلان نیز گزارشاتی را بیان کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.