×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
منطقه ۸ عملیات؛ پیشتاز در صیانت از حریم خطوط لوله انتقال گاز

به گزارش کیوسک خبر به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، فیروز خدایی در نشست کمیته حریم و پاکسازی ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم خطوط لوله گفت: همسو با عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و با پایش‌های ماهانه و نظارت مستمر، تجاوزهای مربوط به حریم خطوط لوله گاز در محدوده زیر پوشش این منطقه با کاهش چشمگیری روبه‌رو شده است.
وی با تاکید بر رعایت حریم خطوط لوله گاز و برخورد جدی با متجاوزان حریم، افزود: پاکسازی حریم خطوط لوله و جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیر مجاز به منزله صیانت از سرمایه‌های ملی است و فراهم کردن حداقل ایمنی و سلامتی برای ساکنان جوار خطوط لوله فشار قوی، باید سرلوحه کارهایمان باشد.
مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز اظهار کرد: ضرورت دارد مسئولان با پایش‌های ماهانه، نظارت مداوم، اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در حفظ و پاکسازی حریم خطوط لوله انتقال گاز کوشا باشند و با همکاری سازمان‌های مرتبط پیش از ساخت کامل بنا از تجاوزها به حریم جلوگیری کنند.
براساس این گزارش، در ادامه این نشست ضمن بررسی اقدام‌های انجام‌شده درباره حریم خطوط لوله، چالش‌های حریم و پاکسازی از ساخت‌وسازهای غیر مجاز با حضور رؤسای مراکز بهره‌برداری و خطوط لوله منطقه بحث و بررسی شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.