×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳

نماینده ولی فقیه در هرمزگان اعلام کرد: منطقه ویژه اقتصادی پارسیان در غرب استان و توسعه سواحل مکران در شرق استان به عنوان دو بال توسعه ای هرمزگان هستند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، محمد عبادی زاده در بازدید از این منطقه اقتصادی افزود: چهار سال گذشته سفری به پارسیان و منطقه ویژه داشتم، امروز که مجددا به منطقه ویژه آمده ام تغییرات گسترده و رشد قابل توجهی را می بینیم که این امر حاصل تلاش و زحمات مدیران این مجموعه است.
وی عنوان کرد: با راه اندازی و تکمیل بندر پارسیان در آینده نزدیک شاهد ایجاد دو بندر بزرگ هم سطح بندر شهید رجایی در هرمزگان و کشور خواهیم بود که می تواند نقش موثری در مبادلات تجاری و اقتصادی کشور ایفا کند.
وی افزود: جامعه محلی، نقش مهمی در پیشرفت و توسعه کشور دارد و یکی از نقاطی که جامعه محلی را می توان به آن نزدیک کرد؛ بخش های مولد است. در این زمینه بانک اطلاعاتی از افراد فاقد اشتغال آماده شود و این افراد در آن بانک ساماندهی شوند.
به گفته نماینده ولی فقیه در هرمزگان، نقش شرکت های دانش بنیان یک نقش کم نظیراست و ارتباط هرچه بیشتر با این شرکت ها باعث توسعه منطقه ویژه می شود.
آیت الله عبادی زاده همچنین ارتباط دانشگاه با صنعت را مهم شمرد و بیان داشت: حلقه های ارتباطی منطقه ویژه با دانشگاهای بزرگ کشور و خارج کشور شکل گیرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.