×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

معاون توسعه و برنامه‌ریزی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: منابع بانک از ۱۵۶ همت در پایان سال ۱۴۰۱ به ۲۱۱ همت در پایان شهریور ۱۴۰۲ رسیده و رشدی بیش از ۳۵ درصد را تجربه کرده که بیش از برنامه‌ریزی انجام شده برای ۶ ماه است.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، با هدف بررسی عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تا این برهه از سال جاری و هم‌افزایی بیشتر بین ستاد مرکزی و مدیریت شعب بانک در استان‌ها برای دستیابی به اهداف برنامه‌ریزی شده، مجمع صف و ستاد سه ماهه تابستان ۱۴۰۲ برگزار شد.
دکتر «رضا قرائی‌پور» معاون توسعه و برنامه‌ریزی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این جلسه اظهار داشت: هدف مجمع صف و ستاد بانک، علاوه بر سنجش عملکرد استان‌ها در برنامه عملیاتی، تقدیر از استان‌های برتر و بررسی نقاط ضعف و قوت بانک است. همچنین بنا داریم با برگزاری این مجامع، فرهنگ پاسخگویی در لایه‌های مختلف بانک تقویت شود.
وی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد بانک، گفت: منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از ۱۵۶ همت در پایان سال ۱۴۰۱ به ۲۱۱ همت در پایان شهریور ۱۴۰۲ رسیده و رشدی بیش از ۳۵ درصد را تجربه کرده که بیش از برنامه‌ریزی انجام شده برای ۶ ماه است.
قرائی‌پور ادامه داد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران موفق شده همچنان نسبت مطالبات به مصارف را کمتر از نیم درصد حفظ کند و این شاخص در پایان شهریور ماه فقط ۰.۳۵ درصد (کمتر از نیم درصد) بوده که بهترین عملکرد در سطح شبکه بانکی محسوب می‌شود.
وی با ارائه آماری درباره طرح مهریار، خاطرنشان ساخت: در طرح مهریار تا کنون بیش از ۱۸۰۰ دستگاه با ۵۴۰هزار نفر نیروی انسانی جذب شده‌اند. همچنین بیش از ۳۵۰هزار میلیارد ریال حقوق در چارچوب این طرح پرداخت شده است.
معاون توسعه و برنامه‌ریزی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افزود: مجموع تسهیلات تکلیفی پرداخت شده از سوی بانک در سال جاری به بیش از ۵۷هزار فقره بالغ می‌شود که ارزش آن از مرز ۶۱هزار میلیارد ریال فراتر می‌رود.
وی خبر داد: سهم نقدینگی بانک ضمن افزایش نسبت به پایان سال ۱۴۰۱، به بیش از ۲.۵ درصد کل منابع شبکه بانکی بالغ شده است و امیدواریم در پایان سال از ۳ درصد عبور کند.
قرائی‌پور افزود: ۲ میلیون افتتاح حساب در طول ۶ ماه گذشته انجام شده و بیش از یک میلیون و ۳۰۰هزار فقره معادل ۶۷ درصد آن به‌صورت آنلاین بوده است. همچنین یک میلیون و ۳۰۰هزار فقره وام در بازه زمانی مذکور پرداخت شده که ۵۵۱هزار فقره، معادل ۴۲ درصد آن نیز به‌صورت آنلاین بوده است.
وی گفت: ۲۲ استان امتیاز ۱۰۰ و بالاتر را کسب کرده‌ و هدف برنامه عملیاتی خود را محقق کرده‌‌اند. بسیاری از استان‌ها عملکردی نزدیک به یکدیگر داشته‌اند، اما در نهایت استان‌های مرکزی، قزوین، کردستان، خوزستان و بوشهر بیشترین امتیاز را در برنامه عملیاتی بانک در پایان شهریور کسب کرده‌اند.
قرائی‌پور در پایان خاطرنشان ساخت: در این مجمع ۴ کارگروه تشکیل شده و مسائل و دغدغه‌هایی با حضور مدیران ارشد، رؤسای ادارت کل ستادی و مدیران استان‌ها بررسی می‌شود. دبیران کارگروه موارد را جمع‌بندی می‌کنند و درباره موارد مختلف تصمیم‌گیری می‌شود. اگر موردی نیاز به بررسی کارشناسی بیشتری دارد، به کمیته‌های تخصصی ارجاع داده خواهد شد و در مجمع بعدی گزارش تصمیمات گرفته شده و اقدامات انجام شده را ارائه خواهیم کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.