×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

کتاب «محصولات بیمه اسلامی: بررسی اصول، ابزارها و ساختارهای تکافل» در بخش تازه‌های نشر پایگاه خبری تازه‌های بیمه ایران و جهان وب‌سایت پژوهشکده بیمه معرفی شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، کتاب «محصولات بیمه اسلامی: بررسی اصول، ابزارها و ساختارهای تکافل» نوشته مُهدمعصوم بیلا، به زبان انگلیسی و در ۵۳۲ صفحه نوشته شده است. امروزه، رشد مالی اسلامی در حوزه خدمات، نوآوری در محصول، عملکرد و دستاوردها، غیرقابل انکار است و همین رویه در بازار بیمه اسلامی نیز مشاهده می‌شود. در این راستا، بازار بیمه اسلامی نیز به عنوان یک بازار جهانی همسو با مالی اسلامی شناخته شده است. تاکنون در رابطه با نظام بیمه اسلامی، بسیار نگاشته شده است، اما به ندرت پژوهشگران، محصولات مختلف بیمه اسلامی و ساختارهای آن را در یک مکان جمع کرده‌اند.

کتاب «محصولات بیمه اسلامی: بررسی اصول، ابزارها و ساختارهای تکافل»، مجموعه‌ای مغتنم در تحقق نیازهای بازار امروز است که تلاش دارد تا ارزیابی دقیقی از محصولات بیمه اسلامی و ساختار منطبق با شریعت ارائه کند. این کتاب برای دانشگاهیان، پژوهشگران، دانشجویان و افراد حرفه‌ای که درپی فهم محصولات ارائه‌شده هستند، مفید خواهد بود.
برای آشنایی بیشتر با این اثر، به بخش تازه‌های نشر پایگاه خبری تازه‌های بیمه ایران و جهان در وب‌سایت پژوهشکده بیمه و یا به نشانی https://tazeha.irc.ac.ir/fa-IR/tazeha.irc.ac/5476/news/view/17703/5422/Staging/ مراجعه نمایید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.