×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
معرفی مفهوم ‘True to Food’ با برند پریمیوم Signature Kitchen Suite ال­جی در هفته طراحی میلان

ال­جی الکترونیکس(LG) در طول هفته طراحی میلان در سال جاری، مجموعه­ای از رویدادهای فوق­العاده را در شوروم Signature Kitchen Suite در Piazza Cavour، میلان برگزار می­کند.

کیوسک خبر ـ این نمایشگاه که از سال ۲۰۲۰ شروع به فعالیت کرده است، نوآوری­های برند پریمیوم Signature Kitchen Suite را نشان می دهد، برندی که در حال معرفی مسیرهای جدید در تجهیزات Built-in(توکار) آشپزخانه است. راه‌کارهای لوکس Signature Kitchen Suite ال‌جی که در سراسر اروپا مورد تحسین واقع شده­است، فناوری‌های نوآورانه و اشتیاق به غذا را ادغام می‌کند تا روشی کاربردی برای آشپزی، حفظ تازگی مواد غذایی و همچنین راحتی کاربران را ارائه دهد.

غرفه این برند فوق‌العاده شبیه یک گالری هنری زیبا و مدرن است که در آن سنت و نوآوری در کنار هم قرار می‌گیرند. دکوراسیون این غرفه الهام‌گرفته از طبیعت توسط Calvi Brambilla، یکی از معتبرترین استودیوهای طراحی داخلی میلان آماده شده است. بازدیدکنندگان می توانند ارزش منحصر به فرد برند Signature Kitchen Suite و لوازم خانگی ال جی را با قد­م­زدن در آکادمی غذای نمایشگاه و فضاهای داخلی منتخب  از جمله آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و اتاق رختشویی، ببینند و تجربه کنند.

در میلان، ال‌جی راه‌کارهای پیشرفته built-in برند Signature Kitchen Suite را معرفی می­کند که کاملاً با آشپزخانه‌های موجود سازگار می‌شود و طراحی‌های نوآورانه را با فناوری‌های پیشرفته ترکیب می‌کند تا تجربه آشپزی را دوباره به تصویر بکشد. با اتکا به مفهوم True to Food ، ال‌جی از غرفه بزرگ ۴۰۰ متر مربعی Signature Kitchen Suite خود استفاده می‌کند تا اهمیت حفظ ارزش مواد غذایی را تا زمان سرو غذا نشان دهد و مزایای سبک زندگی True to Nature را به مصرف‌کنندگان نشان می‌دهد، جایی که مواد اولیه با استفاده از آخرین فناوری‌های ال‌جی تازه نگه داشته می‌شوند. بازدیدکنندگان می‌توانند با قدم زدن در چهار بخش منحصربه‌فرد و شرکت در رویدادهای مختلف و جذاب، تجربه یک آشپزی فوق­العاده را به میزبانی مدیر بخش مواد غذایی غرفه Signature Kitchen Suite، سرآشپز مشهور، آندریا ویگنا داشته باشند، که همگی کیفیت و ارزش‌های متمایز مشتری را نشان می‌دهند.

لیو جا چئول رییس شرکت لوازم خانگی و تهویه مطبوع ال‌جی الکترونیکس دراینباره گفت:”بازدیدکنندگان نمایشگاه ما در هفته طراحی میلان، ارزش و هنر بی‌نظیر برند Signature Kitchen Suite فوق‌العاده ما را تجربه خواهند کرد و خودشان خواهند دید که چگونه ما برای ایجاد یک زندگی بهتر در همه بخش‌های خانه تلاش می‌کنیم. ما همچنان به گسترش مجموعه محصولات توکار خود برای بازار اروپا، توسط محصولات با تکنولوژی بالا و طراحی خوب که نیازها و انتظارات باهوش ترین مصرف کنندگان را برآورده می کند، ادامه خواهیم داد”.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برند Signature Kitchen Suite، از وب سایت Signature Kitchen Suite دیدن کنید. یا به نمایشگاه تعاملی LG SIGNATURE سر بزنید.

شرکت راهکارهای تهویه مطبوع و لوازم خانگی ال‌جی الکترونیکس

شرکت راهکار‌های تهویه مطبوع و لوازم خانگی ال‌جی یکی از رهبران جهانی در زمینه لوازم خانگی، راهکارهای خانه هوشمند، سیستم‌های تهویه مطبوع و همچنین محصولات آینده‌نگرانه با قابلیت‌های نسل جدید هوش مصنوعی است. این شرکت با فناوری‌های پیشرو در صنعت، در حال ایجاد راهکارهای جامعی است و به ایجاد زندگی بهتر و سالم‌تر برای مصرف‌کنندگان با طراحی و توسعه متفکرانه لوازم آشپزخانه، وسایل زندگی و محصولات راهکارهای تهویه مطبوع و تصفیه هوا متعهد است. مجموعه این محصولات باعث راحتی بیشتر، عملکرد عالی، کارآیی موثر و مزایای سلامتی جذابی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ال‌جی، به www.LGnewsroom.com مراجعه کنید.

روابط عمومی شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران: آقای کاوه مفتخری

شماره تماس: ۲۶۲۰۵۹۴۰

ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.