×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

این مدل جدید تجربه‌ای عالی از شستشو و خشک کردن لباس‌ها ارائه می‌دهد.

ال‌جی الکترونیکس (LG) جدیدترین محصول افزوده شده به سری نسل دوم SIGNATURE خود را در نمایشگاه IFA 2023 معرفی خواهد نمود. این محصول یک لباسشویی-خشک‌کن جدید و مجهز به پمپ حرارتی است که با استفاده بهینه از فضا و برخورداری از فن‌آوری پیشرفته پمپ حرارتی ال‌جی ضمن مراقبت از البسه هنگام شستشو، عملکرد شستشو و خشک‌کن کارآمدی دارد و از همه مهم‌تر تجربه کاربری بی‌نظیر یک مرحله‌ای را برای مصرف‌کنندگان فراهم می‌کند.  

این لباسشویی-خشک‌کن ۲۷ اینچی و شیک مجهز به پمپ حرارتی از طراحی زیبا و یکپارچه محصولات SIGNATURE ال‌جی برخوردار بوده و با ظرفیت ۲۵ کیلوگرم برای شستشو و ۱۳ کیلوگرم برای خشک‌کن فضای کافی برای تمیز کردن و خشک کردن لباس‌ها را دارد. این مدل لباسشویی و خشک‌کن ال‌جی که ظرفیتی بالا را در حداقل فضای ممکن فراهم می‌کند به ویژگی نوآورانه TWINWash نیز مجهز شده است. TWINWash یک محفظه شستشوی کوچک‌تر است که در قسمت زیر درام اصلی قرار دارد و برای شستشوی لباس‌های ظریف و یا لوازم و لباس‌های ورزش روزانه ایده‌آل است. این محصول همه‌کاره ال‌جی به دلیل دارا بودن هر دو قابلیت شستشو و خشک کردن، به ویژه برای خانه‌های آپارتمانی که فضا در آن‌ها کم است گزینه‌ای مناسب و پاسخی درخور به تقاضای مشتریان برای یک راه‌کار لباسشویی که بتواند در فضا و زمان آن‌ها صرفه‌جویی کند به شمار می‌رود. 

لباسشویی و خشک‌کن LG SIGNATURE یک راه‌کار تک-مرحله‌ای برای شستشو و خشک کردن لباس‌ها است که تجربه کاربری روزانه را ساده‌تر کرده و دارای صفحه کنترل ‌لمسی است. چرخه شستشو و خشک‌کن دستگاه با استفاده از هوش مصنوعی انواع پارچه و وزن لباس‌ها و همچنین رطوبت باقی‌مانده را تشخیص داده و به صورت خودکار تنظیمات بهینه را برای دستیابی به بهترین نتایج شستشو و خشک کردن اعمال می‌کند. فرآیند خشک کردن نیز به محض اتمام چرخه شستشو آغاز می‌شود و علاوه بر آسان‌تر کردن کاربری در زمان نیز صرفه‌جویی می‌کند. این میزان از خودکار بودن دستگاه به معنای این است که کاربران می‌توانند زمان کمتری را صرف شستشوی لباس‌ها کنند و از وقت خود برای انجام کارهایی که دوست دارند استفاده کنند. 

این محصول جدید و نوآورانه ال‎‌جی با استفاده از ماژول خشک‌کن پمپ حرارتی اینورتر اختصاصی این شرکت زمان فرآیند خشک کردن را به صورت چشمگیری کاهش داده و بهره‌وری انرژی را به حداکثر ممکن می‌رساند. این لباسشویی-خشک‌کن همچنین با برخورداری از فن‌آوری ۶ Motion™ AI Direct Drive به صورت هوشمند عملکرد خشک‌کن را بهینه‌سازی کرده و صدمه دیدن پارچه در هر چرخه را به حداقل می‌رساند.

این ترکیب لباسشویی و خشک‌کن جدید ال‌جی با مجموعه‌ای از ویژگی‌های هوشمند کاربردی، کاربری را بسیار آسان‌تر می‌کند. به عنوان مثال درب لمسی هوشمند و قابلیت‌های تشخیص صدای آن به کاربر اجازه می‌دهد عملاً بدون هیچ تلاشی دستگاه را روشن و درب آن را باز کند. کاربران همچنین می‌توانند با استفاده از فرمان‌های صوتی چرخه شستشو یا خشک‌کن را تنظیم کنند و ماشین لباسشویی نیز می‌تواند وضعیت شستشو را با استفاده از کلمات به کاربران اطلاع دهد. به علاوه، صفحه نمایش LCD 7 اینچی و پرنور لباسشویی-خشک‌کن LG SIGNATURE امکان کنترل آسان ویژگی‌ها و تنظیمات و دسترسی به تمامی چرخه‌های جدیدی که کاربران از طریق اپلیکیشن ThinQ دانلود کرده‌اند را برای آن‌ها فراهم می‌کند.

Lyu Jae-cheol مدیرعامل شرکت راه‌کارهای تهویه مطبوع و لوازم خانگی ال‌جی الکترونیکس: “لباسشویی-خشک‌کن مجهز به پمپ حرارتی LG SIGNATURE یک مجموعه همه‌کاره پیشرفته است که علاوه بر صرفه‌جویی در فضا و صرفه‌جویی در زمان با استفاده از اتوماسیون عملکرد، کارایی فوق‌العاده‌ای دارد. ما در راستای شعار ” Live beyond”  به معنای “زندگی را فراتر زندگی‌ کن” که شعار جدید برند LG SIGNATURE است و هدف آن ارائه محصولات و راه‌کارهایی است که به مشتریان کمک کند زندگی ایده‌آل خود را زندگی کنند به معرفی نوآوری‌هایی فراتر از انتظارات ادامه خواهیم داد و زندگی روزمره را راحت‌تر می‌کنیم.”

ال‌جی جدیدترین لوازم خانگی خود شامل لباسشویی-خشک‌کن جدید نسل دوم  LG SIGNATURE مجهز به پمپ حرارتی را در غرفه‌خود (سالن ۱۸، Messe Berlin) در نمایشگاه IFA 2023، در شهر برلین آلمان، از اول تا پنجم سپتامبر به نمایش خواهد گذاشت.

# # #

شرکت راهکارهای تهویه مطبوع و لوازم خانگی ال‌جی الکترونیکس

شرکت راهکار‌های تهویه مطبوع و لوازم خانگی ال‌جی یکی از رهبران جهانی در زمینه لوازم خانگی، راهکارهای خانه هوشمند، سیستم‌های تهویه مطبوع و همچنین محصولات آینده‌نگرانه با قابلیت‌های نسل جدید هوش مصنوعی است. این شرکت با فناوری‌های پیشرو در صنعت، در حال ایجاد راهکارهای جامعی است و به ایجاد زندگی بهتر و سالم‌تر برای مصرف‌کنندگان با طراحی و توسعه متفکرانه لوازم آشپزخانه، وسایل زندگی و محصولات راهکارهای تهویه مطبوع و تصفیه هوا متعهد است. مجموعه این محصولات باعث راحتی بیشتر، عملکرد عالی، کارآیی موثر و مزایای سلامتی جذابی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ال‌جی، به www.LGnewsroom.com مراجعه کنید.

روابط عمومی شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران: آقای کاوه مفتخری

شماره تماس: ۲۶۲۰۵۹۴۰

ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.