×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

شرکت سامسونگ الکترونیکس، کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان خود را امروز با حضور جمعی از طراحان، سازندگان و توسعه‌دهندگان در سانفرانسیسکو برگزار کرد.

کیوسک خبر ـ در طول این رویداد، سامسونگ تعهد خود را برای خلق تجربه کاربری نوآورانه و پیشرفته به اشتراک گذاشت. از جمله آن‌ها به‌روزرسانی پلتفرم SmartThings است که از یک پلتفرم متصل‌کننده به یک توانمندساز هوشمند تکامل یافته است.   

جونگ هی‌هان، مدیر بخش تجربه محصول سامسونگ گفت : «ما به طور مداوم دستگاه‌ها، پلتفرم‌ها و خدمات خود را برای سادگی و راحتی بیشتر به سمت نوآوری هدایت می‌کنیم. من مفتخرم که تکامل SmartThings را برای پیشبرد همکاری خود با شرکت‌های همکار و توسعه‌دهندگان، با شما به اشتراک بگذارم. همانطور که فناوری‌ها پیچیده‌تر می‌شوند، ما به دنبال راهی برای آسان‌تر شدن ارتباط و انعطاف بیشتر زندگی خواهیم بود. بنابراین کاربران ما می‌توانند روی آنچه مهم‌تر است تمرکز کنند».   

اتصال پلتفرم‌ها و دستگاه‌ها با فناوری Calm

چشم‌انداز اتصال یکپارچه سامسونگ، از فلسفه Calm Technology الهام گرفته شده است. برای تحقق این هدف سامسونگ ایده فضای هوشمندی را مطرح کرد که در آن توانایی‌های SmartThings و سرویس‌های متصل به آن مانند Hub Everywhere به کل خانه توسعه می‌یابد و از طریق داده‌های صوتی و تصویری می‌توان فعالیت‌هایی مانند مراقبت از حیوان خانگی، پخت‌وپز و همچنین مدیریت مصرف انرژی را هوشمند کرد. یکپارچه‌سازی محیط اطراف از اکوسیستم سامسونگ هم فراتر می‌رود و به عضویت در اتحادیه اتصالات خانگی می‌رسد. همکاری گوگل و سامسونگ با هم به کاربران این امکان را می‌دهد که دستگاه‌های خود را در انواع پلتفرم‌ها بیابند و با ویژگی چندکاربری دستگاه‌های هوشمند خود را به‌هم متصل کنند. همچنین با تلفیق Bixby و SmartThings و خلق استودیو جدید Bixby، اکنون توسعه‌دهندگان می‌توانند تجربیات متفاوت و خاص‌تری را روی پلتفرم‌های SmartThings داشته باشند. سامسونگ علاوه بر آن از همکاری خود با Philips Hue و تطبیق نورپردازی و موسیقی از طریق Philips Hue Sync نیز خبر داده است.

همانطور که خانه‌های هوشمند در حال پیشرفته‌تر شدن هستند، سامسونگ در حال معرفی یک الگوی امنیتی جدید است که باعث می‌شود دستگاه‌های سامسونگ از یکدیگر محافظت کنند. Samsung Knox Matrix یک پلتفرم مبتنی بر بلاک‌چین است که دستگاه‌های واجد شرایط سامسونگ را به سپری برای محافظت از کل اکوسیستم آن تبدیل می‌کند. افزون بر آن، کاربران می‌توانند تنظیمات حریم شخصی خود را با داشبورد امنیتی جدید سفارشی کنند. این داشبورد  آسیب‌پذیری‌ها را اسکن می‌کند، به‌روزرسانی‌های امنیتی را توصیه می‌کند و گزینه‌های مدیریت داده‌ را برای حفظ حریم خصوصی و امنیت در حافظه خود ذخیره می‌کند.

خدمات شخصی برای تجربه بهتر

پس از ۱۰ سال ارائه خدمات، سیستم عامل تایزن سامسونگ همچنان به ارائه بهترین تجربه کاربری در کلاس خود ادامه می‌دهد. اکنون Samsung Gaming Hub با ارتقا هوش مصنوعی و عملکردهای چندکاره، دسترسی سریع‌تر و راحت‌تر به بازی در تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ را به ارمغان می‌آورد.

تایزن همچنین به دنبال پشتیبانی از NFT و افزون بر آن، در حال معرفی حالت SALT است که یک راه حل جدید برای نمایش محتوای HDR10+ در تلویزیون‌های پشتیبانی شده است. همچنین، Samsung TV Plus علاوه بر افزایش تولید برنامه‌‌های خود، با شرکت‌های Lionsgate و و Vice Media همکاری کرده است و در صورت تقاضا ویدئوهای ۸K ارائه می‌دهد.

گلکسی با مسیر شخصی شما؛ One UI 5

سامسونگ با معرفی One UI 5، علاوه بر افزایش بهره‌وری و تغییر دلخواه ظاهر دستگاه، قابلیت جدید Bixby Text Call، Bixby Voice را معرفی کرده است که از طرف شما به تماس‌ها پاسخ می‌دهد و پیام‌های تایپ‌شده را با تماس‌گیرنده به اشتراک می‌گذارد و طوری صحبت می‌کند که گویی شما پاسخ داده‌اید. One UI 5 همچنین راه حل‌های سلامت روزانه جدیدی را به شما معرفی می‌کند و به توسعه‌دهندگان امکان ساخت برنامه برای استفاده از سنسور Bio Active که در گلکسی واچ ۴ و۵ موجود است، را می‌دهد.

فراتر از افق‌های امروز برای فردایی بهتر

تیم تحقیقات سامسونگ کد قابل ویرایش بازوی ربات خود را در GitHub قرار داده تا دانشجوها و توسعه‌دهندگان و سازندگان، بتوانند ایده‌های رباتیک خود را امتحان و بررسی کنند. این تیم برای ایجاد قابلیت‌های جدید در گلکسی واچ ۵، با موسسات و دانشگاه‌هایی که در حوزه سلامت فعالیت می‌کنند نیز همکاری می‌کند و همچنین از توسعه‌دهندگان و شرکت‌های همکار برای خلق تجربه‌های آزاد و بی‌نظیر دعوت به عمل می‌آورد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این رویداد لطفا به وبسایت [developer.samsung.com] مراجعه نمایید.

درباره شرکت سامسونگ الکترونیکس

سامسونگ الکترونیکس الهام‌بخش دنیا است و آینده را با ایده‌های نو و فناوری‌های خلاقانه و کاربردی اش شکل می‌دهد. حاصل خلاقیت و نوآوری بی‌وقفه سامسونگ، دگرگونی و ارائه تعریفی نوین در دنیای تلویزیون ها، گوشی های هوشمند، دستگاه‌های پوشیدنی، تبلت ها، دوربین‌ ها، لوازم دیجیتال، تجهیزات پزشکی، سیستم‌های شبکه و قطعات نیمه‌رسانا و نمایشگرهای حرفه‌ای است. برای اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار، می‌توانید به وب‌سایت http://news.samsung.com  مراجعه کنید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.