×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

معاون امور اجتماعی و فرهنگی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امید را کلید تمام قفل ها و مشکلات دانست که باید با تکیه بر دستاوردها و افتخارات ترویج شود.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی، محمد چکشیان شامگاه سه شنبه در جریان حضور برجسته پتروشیمی خراسان در جشنواره امتنان از بخش های بهداری و خوداتکایی شرکت بازدید و طی نشستی با مدیرعامل و مسوولان شرکت در جریان کم و کیف برنامه ها، اقدامات فرهنگی اجتماعی و شرایط تولید و صادرات قرار گرفت.

وی در این جلسه طی سخنانی اظهار داشت: بنده در مراکز صنعتی و بنگاههای بزرگ اقتصادی ۳ دغدغه مهم دارم اول استمرار تولید، دوم مسئولیت اجتماعی و سوم منابع انسانی.

دکتر چکشیان با تاکید بر اهمیت امیدآفرینی در جوامع مترقی اظهار داشت: یکی از ظرفیت های مهم برای امیدبخشی، سرمایه انسانی است. اهمیت قائل شدن بر نیروی انسانی سبب تقویت انگیزه ها می شود و سرمایه گذاری در منابع انسانی نباید هزینه تلقی شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: نباید تصور کرد صرفه جویی در عرصه منابع انسانی سبب بهره وری خواهد شد بلکه توجه به سرمایه انسانی سبب رشد اقتصادی است.

وی با تاکید بر سلامت نیروها، جوانی جمعیت و بهداشت گفت: سرمایه گذاری درازمدت در این بخش می تواند سبب رشد شود.

چکشیان همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال گفت: دشمن تلاش دارد ناامیدی در جامعه رواج یابد اما مردم ما بار دیگر با حضور در پای صندوق های رای نشان می دهند به آینده نظام امیدوار هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.