×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

رویکرد فولاد مبارکه در تولید و فروش محصولات کیفی، ضامن حفظ و ارتقای جایگاه این شرکت در IMI-100
رویکرد فولاد مبارکه در تولید و فروش محصولات کیفی، ضامن حفظ و ارتقای جایگاه این شرکت در IMI-100
معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه در حاشیه برگزاری همایش شرکت‌های برتر ایران (IMI-100)، با اشاره به دلایل قرارگیری این شرکت در جایگاه برتر شاخص فروش گروه فلزات آهنی و کسب رتبه هشتم شاخص فروش در بین ۵۰۰ شرکت برتر کشور گفت: این شرکت با توجه به نوسانات قیمتی در بازارهای داخلی و خارجی، سعی کرده است با انعطاف‌پذیری و تنوع در محصولات خود، درآمدزایی خود را بهبود بخشد.

رضا حیدری، معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه، گفت: درآمدهای حاصل از فروش محصولات فولاد مبارکه برآیندی از قیمت‌های جهانی فولاد در بخش صادرات و قیمت کشف شده در بورس کالاست. این شرکت با توجه به نوسانات قیمتی در بازارهای داخلی و خارجی، سعی کرده است با انعطاف‌پذیری و تنوع در محصولات خود، درآمدزایی خود را بهبود بخشد.

شفافیت و تامین نیازهای داخلی، اهداف اصلی فروش فولاد مبارکه
معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه افزود: شفافیت در فروش محصولات فولاد مبارکه و توجه به تامین نیاز مصرف‌کنندگان داخلی، از اهداف اصلی این شرکت در سال جاری بوده است. این شرکت با رعایت اصول اخلاقی و حقوقی در فروش محصولات خود، مانع از ایجاد بازار سیاه و افزایش قیمت‌های نجومی شده است. سهام‌داران این شرکت در پایان سال، نتیجه تلاش‌ کارکنان را خواهند چشید.

تولید محصولات کیفی و ارزش افزوده، رویکرد فولاد مبارکه در توسعه
وی همچنین گفت: توجه ویژه فولاد مبارکه به تولید محصولات کیفی و ارزش افزوده این محصولات، رویکرد این شرکت در توسعه است. این شرکت با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین و افزایش ظرفیت‌های خود، موفق به تولید محصولات ویژه با کیفیت بالا شده است. این محصولات علاوه بر تامین نیازهای داخلی، بازارهای خارجی را نیز به دنبال دارند.

صادرات، فرصت و چالش برای فولاد مبارکه
حیدری درباره صادرات محصولات فولاد مبارکه نیز گفت: امسال سال خوبی برای این شرکت در بازارهای صادراتی بوده است. علی‌رغم وجود محدودیت‌های داخلی و خارجی در امر صادرات، صادرات این شرکت طی ۱۰ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش چشم‌گیری داشته است. افزایش عوارض صادراتی یکی از مهم‌ترین چالش‌های پیش‌روی صادرکنندگان فولاد است که رقابت در بازارهای بین‌المللی را سخت‌تر از قبل کرده است. امیدواریم با اصلاح ساز و کار این عوارض، انگیزه فولادسازان کشور برای صادرات افزایش پیدا کند.

موجودی انبارهای فولاد مبارکه، در حد آماده‌سازی برای تحویل
معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه در پاسخ به ادعاهایی مبنی بر بالا بودن موجودی محصولات در انبارهای فولادسازان، گفت: موجودی انبارهای محصولات شرکت فولاد مبارکه در پایین‌ترین میزان خود قرار دارد. کلیه محصولات فولاد مبارکه بر اساس سفارش مشتریان تولید می‌شوند، بنابراین موجودی محدود انبارهای محصولات این شرکت متعلق به مشتریان و در حال آماده‌سازی برای تحویل است.

واحد نورد گرم فولاد مبارکه، خط استراتژیک تولید محصولات
وی در انتها از عملکرد واحد نورد گرم فولاد مبارکه تقدیر کرد و گفت: واحد نورد گرم فولاد مبارکه نیز همچون سایر خطوط این شرکت در بهترین شرایط از نظر ضریب بهره‌برداری قرار داشته و علی‌رغم فشار سفارش‌های بازار به این خط استراتژیک، تامین نیازهای بازار و پروژه‌های بزرگ ملّی را به خوبی انجام داده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.