×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مظلومی: امتیازات اول فصل برای استقلال از نان شب واجب‌تر است

به گزارش ایرنا، پرویز مظلومی در گفت‌وگو با یک برنامه تلویزیونی با اشاره به شرایط این روزهای تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: ابتدا از هواداران تشکر می‌کنیم که صبوری می‌کنند تا مشکلات حل شود و کادر فنی هم تمام تلاشش را می‌کند تا شرایط را بهبود بخشد.
وی افزود: محمود فکری زمانی که به استقلال آمد زمان اندکی برای بدنسازی و جمع کردن تیم داشت اما با این وجود او کارش را خوب آغاز کرد و نتایج هم بد نبود.
مدیر تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: در هفته‌های اخیر بازیکنانی مثل سیاوش یزدانی، دیاباته، فرشید اسماعیلی، وریا غفوری و مسعود ریگی مصدوم شدند و به همین خاطر فکری مجبور شد به جوانان بازی بدهد. خیلی‌ها میگویند شهرخودرو چون ۱۰ نفر بود ما بردیم اما ما گل‌مان را هنگامی که این تیم ۱۱ نفره بود زدیم. البته شهر خودرو هم تیم خوبی است. 
مظلومی گفت: این استقلال روز به روز بهتر می‌شود و کادر فنی هم شبانه‌روز کار می‌کنند. فعلاً این امتیازات ابتدای فصل از نان شب واجب‌تر است. پس از آن هم سایر بازیکنان مصدوم اضافه خواهند شد.
وی گفت: استقلال برای هواداران است و همه از کادرفنی، مدیریتی گرفته تا هیات مدیره تلاش می‌کنند تا تیم به آنچه که هوادارانمان می‌خواهند برسد.
مدیر تیم فوتبال استقلال اضافه کرد: وریاغفوری  امروز خوب استارت زد و فکر می‌کنم برای بازی بعدی او را در اختیار داشته باشیم. ریگی هم شرایط یکسانی دارد و پا به پای سایر نفرات تمرین کرد. شیخ دیاباته هم امروز نرم دوی را آغاز کرد.
وی در مورد شرایط فرشید اسماعیلی خاطرنشان کرد: این تصمیم کادر فنی بود که او در اختیار باشگاه باشد. او بازیکن تاثیرگذاری است و ما به راحتی او را از دست نمی‌دهیم. هنوز در مورد قراردادهای اول فصل با چالش مواجه هستیم. فرشید کمی تندروی کرد و اصول اخلاقی را رعایت نکرد. امیدوارم این مشکلات هر چه زودتر حل شود. من امروز با احمد مددی سرپرست مدیرعاملی باشگاه صحبت کردم. فرشید یک استوری منتشر کرد و همه را دروغگو خطاب و توهین کرد اما همه تلاش می‌کنیم تا این مشکلات برطرف شود.
وی در خصوص محرومیت بابک مرادی گفت: او در این مسائل تقصیری نداشته است‌. محرومیت این جوانان درست نیست چون دودش در چشم بازیکنان می‌رود. متاسفانه برخی اختیارشان را دست مدیربرنامه هایی می‌دهند که به فکر جیبشان هستند.
مظلومی در مورد تغییر جایگاهش در استقلال اضافه کرد: مدیریت باشگاه هم اصرار دارد که من در سمت مدیر تیم باقی بمانم و به فعالیتم ادامه خواهم داد.
وی در رابطه با شرایط زمین تمرین استقلال اضافه کرد: ما با زمین نفت قرارداد بستیم و زمین باشگاه انقلاب را هم در اختیار داریم. فکر نمی‌کنم دیگر در این باره مشکلی به وجود بیاید.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.