×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با بیان این‌که قطعه‌سازان اراکی سهم ۱۱ درصدی در تامین شرکت‌های خودروساز دارند، اظهار کرد: سازندگان این استان، در زمینه افزایش کمی و کیفی تولیدات ایران خودرو مشارکت فعالی داشته‌اند.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایکوپرس- مهدی خطیبی در حاشیه بازدید از یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو و قطعات وابسته اراک، بر افزایش تعامل با سازندگان این استان تاکید کرد و افزود: قابلیت‌های زیادی در زمینه افزایش ظرفیت‌های تولیدی و کیفیت محصولات سازندگان اراک وجود دارد که باید با تعامل بیش‌تر از این ظرفیت بهره‌برداری کنیم.
وی با اشاره به عرضه خودرو در بورس کالا گفت: قیمت محصولات ایران خودرو در بورس کالا به مراتب کم‌تر از قیمت‌های بازار است، به گونه‌ای که محصول هایما S7 بیش از ۳۰۰ میلیون تومان کم‌تر از بازار به فروش می‌رود.
خطیبی دست‌یابی مشتری واقعی به خودرو را از محاسن بورس کالا عنوان کرد و گفت: در شرایطی که امسال شاهد افزایش تولید و عرضه توسط ایران خودرو در مقایسه با سال گذشته هستیم و در عین حال افزایش قیمت توسط خودروساز صورت نگرفته، افزایش قیمت‌های فعلی در بازار را باید در عوامل دیگری جز تولیدکننده جست‌وجو کرد.
وی در عین حال گفت: افزایش قیمت دلار و انتظارات تورمی در سطح جامعه سبب شده تا مردم برای حفظ ارزش دارایی، خودرو را به عنوان کالای سرمایه‌ای درنظر گرفته و نسبت به سرمایه‌گذاری در این بخش اقدام کنند.
گفتنی است، نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو و قطعات وابسته با حضور ۵۰ شرکت صنعتی و شرکت خودروهای سفارشی ایران خودرو (آپکو) در پنج هزار مترمربع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی برگزار شده است. این نمایشگاه از ششم دی‌ماه آغاز به کار کرده و به مدت چهار روز پذیرای بازدیدکنندگان است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و هیات همراه در این نمایشگاه، از غرفه‌ شرکت های پویش سیلندر مرکزی، سویاپ صنعت، کوشا اوران، ارمکو، انجمن صنایع همگن آستان مرکزی، مدرن صنعت، تکلان، مهارت، برین ساز، نگار خودرو و لاستیک پارس بازدید کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.