×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مشارکت در آبرسانی به ۱۳۰ روستای محروم سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام، صبح امروز درمراسمی تفاهمنامه همکاری بین بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام و شرکت آب و فاضلاب کشور امضا شد.

مدیرعامل بنیاد احسان دراین خصوص گفت: امروز تفاهمنامه‌ای با شرکت آب و فاضلاب امضا کردیم و متعهد شدیم ازطریق گروه‌های مردمی و جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان امام به ۱۳۰ روستای مناطق کم‌برخوردار آبرسانی کنیم که این روستاها در مناطق کم آب و عمدتا در سیستان وبلوچستان هستند.

سعید سلیمانی افزود: هرگاه با گروه‌های مردمی و جهادی کاری رابه پیش بردیم، مشکلات درآن حوزه به طور کامل حل شده ، در مسیر این تفاهم هم از نیروها و گروههای همکار بنیاد احسان برای فرایند آبرسانی استفاده خواهد شد.

وی افزود: این تفاهمنامه از جمله مصادیق انجام یک کار تخصصی با گروه‌های مردمی است و و امثال این تفاهم شروع خوبی برای حل مسائل اساسی و زیرساختی کشور است.

حمیدرضا جانباز، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز با قدردانی از توجه ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد احسان به حل مسائل زیرساختی کشور گفت: شرکت آب و فاضلاب کشور برای اختصاص منابع به توسعه مناطق روستایی در تلاش است.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات ما در روند آبرسانی به مناطق روستایی مشارکت های با ذینفعان و مردم بوده که با همکاری مستمر با بنیاد احسان و ظرفیت‌های گروه‌های مردمی این بنیاد، مسئله مرتفع می‌شود.

جانباز در توضیح مفاد این تفاهمنامه گفت: طبق این تفاهم به ۱۳۰ روستا در مناطق محروم خصوصا در استان سیستان و بلوچستان با همکاری بنیاد احسان و شرکت آب و فاضلاب آبرسانی خواهد شد، اولویت ما آبرسانی به مناطق محروم روستایی خصوصا استان‌های کم‌آب کشور در مرکز فلات ایران است.

وی افزود: امیدواریم این تفاهمنامه هرچه زودتر برای خدمت‌رسانی به تمام نقاط کشور تمدید و گسترش یابد.