×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
مروری بر محصولات نوآورانه و هوشمند ال‌جی در CES 2022 که آینده را به امروز می آورد

کیوسک خبر ـ شرکت ال‌جی برای ساخت آینده‌ای بهتر برای مشتریان خود، همیشه در حال نوآوری و ساخت محصولات نوینی است که باعث ارتقا سبک زندگی افراد می‌شود. خلاقیت‌های بی‌پایان ال­جی زندگی مدرن و راحت را برای کاربران فراهم کرده و آینده را به امروز آورده است.

این ادعا را می‌توان با محصولاتی که در نمایشگاه CES 2022 معرفی شدند به اثبات رساند؛ از خودروی مفهومی LG Omnipod که مرز بین خانه و ماشین را به‌طور کل از بین برده گرفته تا ربات‌های CLOi که یا در نقش راهنمای مشتریان مشغول فعالیت هستند یا به‌عنوان خدمتکار در هتل‌ها و رستوران‌ها کار می‌کنند.

ال‌جی امسال با شعار «The better life you deserve»(زندگی بهتری که شایسته آن هستید) در نمایشگاه CES 2022 حاضر شد و با جوایز و تقدیرنامه­های متعددی به خانه بازگشت. ال‌جی بر این باور است که مصرف‌کنندگان امروزی شایسته زندگی بهتر و راحت‌تر هستند و این هدفی است که ال‌جی را هرروز به سمت نوآوری‌های بیشتر سوق می‌دهد.

چشم‌انداز ال‌جی برای آینده‌ی بهتر کاربران خود در نمایشگاه CES امسال شامل سه بخش جداگانه‌ی زیر بود که هرکدام شامل محصولاتی در راستای تحقق این اهداف هستند:

  • زندگی بهتر برای تو(A Better Life for You): به‌منظور ایجاد ارزش برای سبک‌های مختلف زندگی
  • زندگی بهتر برای­ همه­(A Better Life for All): کمک به افزایش پایداری محیط‌زیست
  • زندگی بهتر فردا(A Better Life Tomorrow): برای داشتن آینده‌ای بهتر

A Better Life for You

برای داشتن زندگی بهتر و راحت‌تر لازم است وسایلی داشته باشیم که باری از دوش ما بردارند وزندگی سالم‌تری را برایمان رقم بزنند. اینکه بتوانیم به یک وسیله‌ی خانگی اعتماد کنیم و کارهای خود را به آن بسپاریم، این فرصت را به ما می‌دهد تا زمانمان را وقف موضوعات مهم‌تری کنیم. به‌طور مثال، جاروبرقی هوشمند CordZero ThinQ A9 Kompressor ال‌جی با سیستم خودکار ضد گردوغبار خود این اطمینان را به ما می‌دهد که خانه‌ای تمیز و عاری از آلودگی برایمان فراهم کند. این جاروبرقی حتی خودش به‌صورت خودکار کیسه‌‌اش را هم خالی می‌کند تا دیگر نگران پر شدن کیسه‌ی آن نباشیم.

یا با سیستم چندمنظوره تهویه هوای خانگی PuriCare AeroTower ال‌جی، می‌توانیم علاوه بر تصفیه‌ی هوا از قابلیت‌های سرمایشی و گرمایشی آن‌هم بهره‌مند شویم. همه‌ی این‌ها در حالی است که این محصول با فیلترهای هپا خود(Hepa Filter) تا ۹۹٫۹۷ درصد میکروب‌ها و آلودگی‌های موجود در هوا را پاکسازی می‌کند. این فیلترها قدرت در دام انداختن ذرات آلاینده بسیار ریز در حد ۰٫۳ میکرونی را نیز دارد. همچنین تکنولوژی UVnano به‌کاررفته در این محصول با کمک اشعه‌ی UV از اجتماع باکتری‌ها روی تیغه‌های فن دستگاه پیشگیری می‌کند.

در همین راستا و به دنبال شعار « A Better Life for You»، کاربران PuriCare AeroTower ال‌جی می‌توانند بدون اتلاف وقت انواع داده‌های کیفیت هوا را در صفحه‌نمایش LCD دستگاه یا اپلیکیشن رایگان موبایل LG ThinQ بررسی و مشاهده کنند. این اپلیکیشن همچنین به دستگاه اجازه می‌دهد تا هرلحظه که کاربر اراده می‌کند عملکرد دستگاه تصفیه هوا را کنترل و تنظیمات دلخواه خود را از خارج از خانه اعمال کند.

این‌ها تنها گوشه‌ای از زندگی بهتری است که ال‌جی برای مشتریان خود رقم‌زده است.

A Better Life for All

ال‌جی فقط به بهبود زندگی فردی اشخاص فکر نمی‌کند و به دنبال سازگاری بیشتر محصولات خود با محیط‌زیست نیز هست. به همین دلیل، دست به نوآوری­های جذابی در تولید لوازم‌خانگی زده که نه‌تنها باعث راحتی هر چه بیشتر زندگی بشر می‌شوند، بلکه به پایداری هر چه بیشتر محیط‌زیست نیز کمک می‌کنند.

به‌طور مثال، ال‌جی با یخچال‌های InstaView خود به کاهش مصرف انرژی کمک می‌کند به این صورت که کاربر می‌تواند با دو بار ضربه زدن روی درب یخچال محتویات داخل یخچال را ببیند. به‌این‌ترتیب دیگر درب یخچال را مدام باز و بسته نمی‌کند و درنتیجه انرژی کمتری مصرف و ضرر کمتری به محیط‌زیست وارد می‌شود.

یا مثلاً‌ با استفاده از مواد بازیافتی دربسته بندی LG Soundbar و کاهش قطعات پلاستیکی مصرفی در ساخت تلویزیون‌های LG OLED خود، نشان داده که همیشه به دنبال یافتن راه‌کارهایی بهتر برای مردم و کره زمین است.

ال‌جی الکترونیکس محصولات خود را به‌گونه‌ای طراحی می‌کند تا با در نظر داشتن اصل مصرف بهینه انرژی بیشترین بازدهی و کمترین تأثیر منفی بر محیط‌زیست را داشته باشد.

A Better Life Tomorrow

ال‌جی در کنار بهبود زندگی امروزی مشتریان و سازگاری با محیط‌زیست، درصدد بهبود زندگی آینده‌ی کاربران نیز هست. این امر را نیز با تولید محصولات خلاقانه‌ و مدرنی نظیر ربات­های تحویل درب به درب LG CLOi که باهوش مصنوعی (AI) کار می‌کند نشان داده است.

یا مثلاً با ایده‌ی خودروی مفهومی خوددران LG Omnipod که قرار است مرز بین خانه و ماشین را از بین ببرد و می‌توان به‌عنوان یک دفتر کار خانگی یا یک مرکز سرگرمی از آن استفاده کرد، زندگی آینده را به امروز بشر آورده است.

LG Omnipod که شکلی شبیه کابین یک جت خصوصی دارد، قرار است به‌عنوان «یک فضای شخصی در جاده» مورداستفاده قرار بگیرد. این ماشین خودران یک سیستم پیشرفته‌ی متشکل از چندین صفحه‌نمایش داخلی انطباق پذیر دارد که تصاویر مختلفی را بر اساس انتخاب سرنشینان خودرو نمایش می‌دهد. به‌طور مثال، اگر دوست دارید در وسط یک جنگل خوش آب‌وهوا با دوستان خود کمپ کنید و شب دور آتش بنشینید و از طعم چای آتشی لذت ببرید، نمایشگرهای سیستم Meta Environment این فضا را برای شما شبیه‌سازی می‌کنند؛

جایزه‌ای برای خالق زندگی بهتر

ال‌جی در نمایشگاه CES2022 به دلیل نوآوری‌‌های بی­نظیر خود در ساخت لوازم‌خانگی و تکنولوژی‌های مدرن، مثل یخچال‌های InstaView، دستگاه LG Tiiun برای پروش گل و گیاه در خانه، دستگاه تصفیه هوای PuriCare AeroTower با فیلتراسیون چندگانه، فیلتر بوزدایی و فیلتر هپا به‌منظور جذب گازهای مضر، بوها، گردوغبار و ذرات آلرژی‌زا امسال توانسته عنوان «شرکت خلاق» را کسب کند.

ال‌جی امسال به‌عنوان پر جایزه‌ترین برند معرفی شد؛ که این عنوان را با تلویزیون‌های LG OLED evo Gallery Edition سری C2، سیستم تهویه مطبوع PuriCare AeroTower، لپ­تاپ­های گیمینگ LG UltraGear، مانیتور­های گیمینگ LG UltraGear، یخچال‌های InstaView، مانیتورهای LG DualUp، ساندبار S95QR و ماشین لباسشویی و خشک‌کن LG WashTower بر اساس چهار معیار کلیدی نوآوری، فناوری، طراحی و ارزش به دست آورد. ال­جی به‌طورکلی موفق به کسب ۲۴ جایزه و  تقدیرنامه در CES سال ۲۰۲۲ شد.

# # #

شرکت ال‌جی الکترونیکس

ال‌جی الکترونیکس یک مبتکر جهانی در زمینه تکنولوژی و لوازم الکترونیکی مصرفی است که تقریباً در تمام کشورهای جهان حضورداشته و بیش از ۷۵۰۰۰ نیروی کار بین‌المللی دارد. چهار شرکت زیرمجموعه ال‌جی (راهکارهای تهویه مطبوع و لوازم‌خانگی، سرگرمی‌های خانگی، راهکارهای تجهیزات اتومبیل و راهکارهای تجاری) درمجموع طی سال ۲۰۲۰ فروشی بالغ‌بر ۵۶ میلیارد دلار را ممکن ساخته‌اند. ال‌جی یکی از تولید‌کنندگان پیشگام محصولات خانگی و تجاری است که دامنه وسیعی از محصولات همچون تلویزیون‌ها، لوازم‌خانگی، راهکارهای تهویه مطبوع، مانیتورها، ربات‌های سرویس‌دهنده، تجهیزات اتومبیل، برند اعلای LG SIGNATURE و برند هوشمند LG ThinQ را عرضه می‌کند که نام‌های آشنایی در سراسر جهان هستند. برای دریافت آخرین اخبار به www.LGnewsroom.com مراجعه نمایید.

روابط عمومی شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران: آقای کاوه مفتخری

شماره تماس: ۲۶۲۰۵۹۴۰

ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.