×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی هرمزگان در خدمت زلزله‌زدگان و در آماده‌باش هستند

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در تماس با مسئولین استان هرمزگان بر لزوم استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان و حمایت از کارگران کارگاه‌هایی که به دلیل زلزله دچار مشکل شده‌اند؛ تاکید کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، دکتر میرهاشم موسوی در تماس با مدیران بیمه‌ای و درمانی تأمین‌اجتماعی هرمزگان برلزوم استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت‌ها برای خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان تاکید و گزارش وضعیت خدمت رسانی مراکز بیمه‌ای و درمانی تأمین‌اجتماعی هرمزگان را از مدیران این استان دریافت کرد.
مدیران بیمه‌‎ای و درمانی تأمین‌اجتماعی هرمزگان همچنین با سفر به مناطق زلزله‌زده گزارش دقیقی از شرایط منطقه، اقدامات انجام شده و برنامه‌های آینده برای حمایت از زلزله‌زدگان به دکتر موسوی ارائه داده و از تداوم خدمت‌رسانی و عدم بروز آسیب به مراکز تأمین اجتماعی و کارکنان این سازمان خبر دادند.
بلافاصله پس از وقوع زلزله مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی در حالت آماده باش قرار گرفته و ۱۲ نفر از مصدومین این حادثه که دچار آسیب‌های جزئی شده بودند، خدمات سرپایی دریافت کرده‌اند. دو نفر نیز که دلیل استرس دچار درد در قفسه سینه و ناراحتی قلبی شده بودند، در بیمارستان تأمین‌اجتماعی بندرعباس بستری شده و روز بعد مرخص شده‌اند.
مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان هرمزگان نیز از کارگاه‌های آسیب دیده از زلزله بازدید کرده و گفت: با توجه به آسیب وارد شده به تعدادی از کارگاه‌های پرورش میگو حدود ۷۰ نفر از کارگران شاغل در این کارگاه‌ها از بیمه بیکاری تأمین‌اجتماعی استفاده خواهند کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.