×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا ، در این نشست محمدرضا حسین‌زاده مدیرعامل بانک ملی در خصوص این ضایعه اظهار داشت: غم این حادثه را با کلام نمی‌توان بیان کرد تنها باید گفت شبکه بانکی مدیری خوب، خوش‌فکر وتوانمند را از دست داد.

محمدکاظم چقازردی مدیرعامل بانک سپه نیز گفت: رابطه دوستی قدیمی با مرحوم ابوالقاسم رحیمی انارکی داشتم. چه توفیقی از این بالاتر که دربانک مسکن، بانک خدمت‌گزار، خوشنام و مردمی خدمت کنی و در مسندمدیرعاملی و در راه خدمت به مردم دنیا را ترک کنی.

چقازردی به شعری از شاعر بزرگ مولوی اشاره کرد و ادامه داد: چونکه گل بگذشت و گلشن شد خراب، بوی گل را از که یابیم از گلاب و ماامروز باید بوی گل را از همکاران و دوستان و نزدیکان آقای رحیمی دریابیم.

علیرضا قیطاسی دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه‌دولتی هم در این نشست ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم مرحوم رحیمی انارکی، خانواده بزرگ بانک مسکن و نظام بانکی از ابوالقاسم رحیمی انارکی به‌عنوان شخصی نام برد که همواره مسائل مرتبط با کارکنان نظام بانکی از دغدغه‌های اصلی وی بود.

نادر قاسمی سرپرست و عضو هیأت مدیره بانک نیز طی سخنانی تألم درگذشت مدیرعامل را بسیار سنگین و سخت عنوان کرد.

وی گفت: پس از همه‌گیر شدن این ویروس طی نشستی از مدیرعامل بانک خواستیم در صورت صلاحدید با طرح دورکاری کارکنانی که بیماری زمینه‌ای دارند موافقت کنند که آقای رحیمی به‌سرعت پذیرفتند و تأکیدداشتند اجرای این امر به‌سرعت انجام شود و به‌واقع می‌توان عنوان کرد که دغدغه ایشان همواره مسائل مربوط به کارکنان بود.

عضو هیأت مدیره درگذشت مرحوم رحیمی انارکی را فقدان تجربه،دانش، لیاقت و کاردانی توصیف کرد و آرامش و رحمت را برای وی ازدرگاه خداوند خواستار شد.

همچنین جعفر آقاملایی عضو هیأت مدیره طی سخنانی از مدیرعامل فقید بانک به‌عنوان انسانی شریف، دلسوز و منشأ خیر و نیکی نام برد ویاد و نام و خاطره او را در بانک مسکن ماندنی و ماندگار عنوان کرد.

عضو هیأت مدیره شرایط امروز را برای کارکنان بانکی در تمامی سطوح سخت و دشوار خواند و گفت: باید از درگذشتگان شبکه بانکی در این شرایط به‌عنوان شهید راه خدمت یاد شود.

در ادامه این نشست سیدمحسن فاضلیان عضو هیأت مدیره بانک به توصیه‌ای از مرحوم رحیمی انارکی اشاره کرد و افزود: در جلسه‌ای ایشان به بنده عنوان کرد اگر هدف و نیت ما در بانک مسکن کمک به خانه‌دارشدن مردم و خدمت به مردم در این راه باشد حتماً خداوند به ما کمک خواهد کرد که خود من تجربه بالفعل شده این نیت هستم.

مجتبی عزیزیان عضو هیأت مدیره نیز فقدان مدیری توانمند همچون مرحوم رحیمی انارکی را ضایعه‌ای دردناک و تأسف‌بار خواند و گفت: اگرمی‌خواهیم روح آن مرحوم در آرامش باشد باید راه او را به‌درستی ادامه دهیم تا تلاش‌های مدیرعامل فقید بانک و آرزوهای او برای بانک مسکن به بار بنشیند.

یوسف کمالی‌فر مدیر امور حراست اثرات اعمال، کارها و تصمیمات مرحوم رحیمی انارکی را در همه جای بانک پیدا و آشکار توصیف کرد وگفت: امیدوارم همه بتوانیم از خود اثری ماندگار و یاد نیک به یادگاربگذاریم.

در پایان نشست مسعود ایزدی مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت به تشریح روزهای پایانی حضور مدیرعامل فقید و ابتلای ایشان به بیماری کووید ۱۹ اشاره کرد و یاد و خاطره او را گرامی داشت.

در پایان این نشست آیاتی از سوره الرحمان برای شادی روح مرحوم ابوالقاسم رحیمی انارکی مدیر عامل فقید بانک مسکن قرائت شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.