×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در صندوق قرض الحسنه شاهد برگزار شد

مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر (روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی) ظهر امروز سوم خرداد ۱۴۰۱ در صندوق قرض الحسنه شاهد با حضور مدیرعامل، کارکنان ستادی و جمعی از هنرمندان شاهد و ایثارگر در سالن اجتماعات شهدای مدافع حرم برگزار شد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی، مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر (روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی) ظهر امروز با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و کارکنان ستادی در صندوق قرض الحسنه شاهد برگزار شد.

در این مراسم دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق، با گرامیداشت یاد و خاطره شهداء عملیات بیت‌المقدس، آزادسازی خرمشهر عزیز را ماحصل رشادت ها و جانفشانی های ایثارگرانی عنوان کرد که با تمام وجود برای باز پس گیری خاک پاک ایران در تقابل با دشمن خبیث بعثی جنگیدند.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد در ادامه با یادآوری خاطرات دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: در سال های جنگ که مصادف شده بود با نونهالی و نوجوانی من و هم نسل هایم، اوج دلهره و استرس را تجربه کردیم اما همواره دلمان قُرص بود به رزمندگانی که می دانستیم با تام وجودشان برای حفاظت از آب و خاک و ناموس وطن می جنگند.

در ادامه مراسم، ابراهیم محسنی عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد و جانباز ۷۰ درصد به بیان خاطراتی از جنگ تحمیلی پرداخت تا رنگ و بوی معنوی به این نشست دهد.

بخش دیگر این مراسم اختصاص داشت به روایت پانیسا زارعی فرزند یکی از کارکنان صندوق و بازگویی خاطرات فرماندهان جنگ تحمیلی در عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد ۱۳۶۱ که مورد استقبال حاضرین نیز قرار گرفت.

اجرای سرود توسط هنرمند شاهد و ایثارگر دکتر مهدی زکی زاده و پخش کلیپ هایی در خصوص عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر پایان بخش مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر (روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی) در صندوق قرض الحسنه شاهد بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.