×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مراسم تقدیر از «عباس علی‌آبادی» مدیرعامل پیشین گروه مپنا و معارفه «محمد اولیاء» مدیرعامل جدید گروه مپنا برگزار شد.

در این رویداد که پیش از ظهر روز سه‌شنبه ۲۷ تیرماه در سالن همایش‌ موزه ملی دفاع مقدس برگزار شد، اعضای هیئت مدیره، معاونان مدیرعامل، مدیران ارشد و میانی گروه مپنا و جمعی از مدیران بخش‌های دولتی و خصوصی حضور داشتند.

مپنا در مسیر تحول و تبدیل به بنگاه خلق آینده

وزیر صنعت، معدن و تجارت در جمع حاضران، با بیان اینکه موانع را از مسیر شرکت‌های بزرگ و نوآور برمی‌داریم، گفت: وزارت‌خانه صمت در زمان وزارت بنده، هرگز رقیب شرکت‌های داخلی نمی‌شود.

عباس علی‌آبادی با تاکید بر اینکه در وزارت صمت از شرکت‌هایی که برای کشور ارزآوری می‌کنند، حمایت خواهد کرد، اظهار داشت: مطمئنا موانع موجود را از مسیر شرکت‌های بزرگ و نوآور خصوصا شرکت‌های داخلی صادرات محور که بتوانند با رقبا و کشورهای معتبر دنیا در تولید محصولات با کیفیت رقابت کنند برمی‌داریم. ضمن آنکه وزارتخانه صمت در زمان وزارت بنده، هرگز رقیب شرکت‌های داخلی نمی‌شود و شرایطی را فراهم می‌کنیم که آنها با شرکت‌های بزرگ دنیا رقابت کنند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه در سیاست‌‌ها به محیط‌زیست متعهد بوده و برای آن اهمیت ویژه‌ای قائل خواهیم بود یادآور شد: با همین رویکرد در مپنا نیز به سمت انرژی‌های تجدید پذیر، ارتقا سطح ماشین‌ها و افزایش راندمان و … حرکت شد. وی افزود: جلوگیری از خام‌فروشی از دیگر موضوعات مهم است و از شرکت‌هایی که در مسیری حرکت می‌کنند که از خام فروشی جلوگیری شود، حمایت می‌کنیم، زیرا خلق ارزش بسیار بالاتری خواهد داشت.

او با بیان اینکه از کشوری باید کالا خرید که بتوان به آن کشور کالا فروخت، تصریح کرد: اگر بتوانیم این استراتژی را پیاده کنیم، در این صورت می‌توانیم گامی بزرگ و تحولی عظیم در اقتصاد کشور بوجود آوریم، ضمن آنکه واردات در همه حوزها به ویژه حوزه خودرو، لازم است به‌عنوان تنظیم‌گر بازار عمل کند، اما اگر غیر از این اتفاق بیا‌فتد، تولیدکنندگان داخلی از بین می‌روند.

مدیرعامل پیشین گروه مپنا، اعلام کرد در دوران تصدی در وزارت صنعت، معدن و تجارت، برای ایجاد ظرفیت‌های بالای نیروی انسانی توانمند و متخصص، تلاش ویژه‌ای خواهم کرد.

مپنا؛ مزرعه پاک نوآورانِ اندیشمند

در بخش دیگری از این مراسم، «محمد اولیاء» مدیرعامل جدید گروه مپنا، با تقدیر از زحمات عباس علی‌آبادی در این گروه، برای وزیر صنعت، معدن و تجارت در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.

مدیرعامل گروه مپنا گفت: نام مپنا تداعی‌گر توسعه پایدار، تحول، نوآوری و ارزش‌آفرینی برای موفقیت‌های بلندمدت است. اکنون ما میراث دار تلاشی ۳۰ ساله هستیم و با تلاش همه کارکنان گروه مپنا از ابتدا تا کنون، مپنا به نمادی از موفقیت برای کشور تبدیل شده است. محمد اولیاء خاطرنشان کرد: مپنای عزیز مزرعه پاک نوآورانِ اندیشمند است و حضور همکاران پرتلاش به‌خصوص ‌دکتر علی‌آبادی در این ۱۴ سال، چشم‌اندازهای بزرگی را برای مپنا به عرصه واقعیت رساند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.