×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مراسم تقدیر از عضو پیشین هیئت مدیره پاکسان برگزار شد

در جلسه ای با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت پاکسان، از زحمات محمد شهسواری عضو پیشین هیئت مدیره پاکسان تقدیر و حاج ابراهیمی به عنوان عضو جدید هیئت مدیره معرفی شد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پاکسان نیوز: در جلسه ای با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت پاکسان، از زحمات محمد شهسواری عضو پیشین هیئت مدیره پاکسان تقدیر و حاج ابراهیمی به عنوان عضو جدید هیئت مدیره معرفی شد.

در این جلسه اعضای هیئت مدیره به اتفاق از زحمات و تلاش های محمد شهسواری تقدیر نموده و موفقیت های پاکسان را حاصل همدلی و همراهی وی با دیگر اعضای هیئت مدیره پاکسان معرفی کردند.

در این جلسه، شهسواری موفقیت این مجموعه را حاصل برنامه ریزی و تلاش جمعی دانست و ابراز امیدواری نمود این موفقیت مقدمه ای برای پیروزی در سال مالی جاری باشد.

شهسواری در ادامه این جلسه ضمن تشکر از مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این مجموعه خاطرنشان کرد: آنچه که در این مجموعه شاهد بودم کار و تلاش و همدلی بود و نتیجه آن برگزاری موفق و موثر مجامع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده پاکسان بود که در آن، یک سال تلاش و کار همه دلسوزان به ثمر نشست.

وی موفقیت های پی‌درپی پاکسان را حاصل همسویی همه اعضای هیئت مدیره و حسن بقائی مدیرعامل پاکسان معرفی کرد.

شهسواری ضمن تشکر از یکایک مدیران این مجموعه با بیان اینکه به شرکت پاکسان تعلق خاطر ویژه ای دارد به تجربیات خود در پاکسان اشاره کرد و افزود: برای مدیرعامل این مجموعه و تک تک مدیران آن آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم این مجموعه در مسیر تعالی به حرکت خود ادامه دهد.

در پایان این جلسه لوح یادبودی به پاس خدمات ارزشمند این عضو هیئت مدیره از سوی حسن بقائی مدیرعامل شرکت پاکسان اهدا شد.

همچنین حمیدرضا حاج ابراهیمی نیز به عنوان عضو جدید هیئت مدیره این مجموعه معرفی شد.

وی پیش از این در این مجموعه مدیریت واحد برنامه ریزی را بر عهده داشت.

خبرنگار: نداسادات بنی کمالی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.